[tu pa tam]

frizerska

dobro. svi su se uzbudili u prošlom postu jer je text iz klika nekog broja neznam ja. valjda ima postotak ljudi koji ne čitaju klik zar ne? e pa ja sam pripadnice te ne-klikovske manjine i ne vidim koja je to bila panika...pa nisam se potpisala da sam ga ja napisala i da mi vi niste rekli ne bi ni ja znala...:) LSD 2Uall. bez panike ljudi..bez panike.
inaf of d eksajtment for sam tajm:)
anivejZ: do neki dan sam bila uvjerena da samo mi cure imamo pravo na postfrizerski stres..i da dečkima nie bitno stanje tih nekoliko stršećih dlaka na glavi...no uvjerih se u totally suprotno:)
sha se desi kada netko misli da zna i može se sam ošišat sa onom mašinicom za uklanjanje viška dlaka? e pa desi se da dečko malo pretjera u skraćivanju..i desi se da se ja sa tim istim moram nać na nekom mjestu u gradu di na dan prođe eventualno 5ero ljudi u skoro se izkakam od straha da skins ide prema meni i još više jer mi se skins ljubazno smiješka.)
sat kasnije...izvan svih riječkih ograničenja/sha dalje od poznate riječke špice ljudi..sjedimo na omv-u dok moj "skins"pie sok a ja piwu:) ma dragi moj boli mene kakva tie ta frizura:narast će:) uglavnom....meni je sve to smiješno da su i dečki sou tači kada se radi o frizuri..ono...bo!
recimo ja sam se zaklela bogu KOSE( kojeg sam ja izmislila da mi pomogne prebrodit krizu)..da se više neću šišat jer mislim da moe ogledalo to ne bi moglo podnijeti..
.........
sjećam se ko da je bilo prošle godine. zato sha i je. prie brzdeja sam htjela neku promjenu a kako sam od nekog čula mudrost da kada želiš promjenu..promjeni ili frizuru ili dečka..a ja sam u to vrijeme veze dečkiju bila ko lezbijska redovnica ( da dočaram ozbiljnost situacije )...e pa onda sam se lijepo prepustila u mesarske ruke neke krawurdine koa sebe naziva frizerkom i tako je ona mene unakazila/izmasakrirala tim jebenim škarama do te mjere da sam se nakon
šoka na šok-pogledala na ogledalo osjećala ko frankenštajn kada su ga onako ružnog napravili a uvjeravali ga da je lijep.
mesarica: aimee...bash ti je super friz!
janjetina aka ja: mda. presuper... ( i mama od hitlera mora da se ponosila svojim sinom jer svi su ti ljudi ponosni na ono sha stvore makar to bila n a k a z a )
kome sve daju škare u ruke... d jack KOsosjek.
.........
i fala mojim frendovima koe je moja frizura asocirala na narkomanku ili grupi fanovku od dejvida bouvija. mda. život je lakši uz potporu prijatelja.
da život bude još gori...s tim užasom na glavi sam se morala ovjekovječit na školskoj slici...no koment.
dok holivudske dive sebi rade korekciju grudi ili čega swe ne...ja običan mali hrvacki čovjek sam išla na korekciju frizure ili: pljuni duplu lovu za isto. žena me fala penisu vratila na holivudski hepi end i izgledala sam prihvatljivo normalno.
imala sam kratku kosu i bila sam ko samanta iz sex and d sitija i na kratku kosu furala sam što veću kolekciju naušnica da ljude hiponotiziram visećim nakitom i izbjegnem ono pitanje: jesi se šišala? jednom sam rekla.ne. druga strana je bila vidljivo izbačena iz konverzacije
zato sada kosa raste..raste..raste...( ako neće drugo barem to ) i više je nikad nećemo osakatit:)
........
anivejZZ::nedjelja je a ja se ko prava religiozna djevojka od ranih osnovnoškolskih dana kada me barba pop naučio da i bog se odmarao nedjeljom, izležavam u piđami po kući...malo se gušim u kašlji..malo dišem ako je sreće i tako..ide mi u životu ide mi:)
Image Hosted by ImageShack.us

11.09.2005. u 15:38 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com