[tu pa tam]

gradić pejton

pas je opran. misija komplited. na kraju pranja više je vode bilo na meni nego na njemu...al neka...faca se uvalja u neki mirisom nimalo primamljivu smjesu nečeg nimalo odvratnog i faca dobije čast da se šamponira sa mojim sunsilk šamponom. jer je on uber pas koji ne zaslužuje ko ostala blaganaca koja laju da se pere nekim psećim šamponom.
i još da slučajno mu se dlaka ne zamrsi...tu stvar uvijek spasi regenerator..također moje vlasništvo. ovako mirisan i mekan postat će d new dog ciganović in the nejbrhhud.
to bi samo objasnilo zašto taj pas jedini ne čuva svoju kuću.....
neki dan...sjedim ja na kompu...neš se dopisujem sa osobama koje će se prepoznat u ovim redcima..i čujem onog malog fakin zrikavac u mojoj sobi! kako ne trpim taj bezobrazluk da mi gamad zriće po kući..uvatila sam se handy oružja-metle i ala rambo krenula u masakr na zrikavca..( ofkors izgledajući bolje nego silvestar stalone) i sad se fino ja borim sa pristojne udaljenosti sa tim stvorom...i kako su mi grilje/škure/ kako vam srce drago to nazovite...skužim kako se netko pomaknuo i projurio kraj tog jebenog prozora!
WTF? nisam ni ja neka slaba pa sam zato jako vrisnula i po kući provrištala da mie netko ispred prozora. mda. stara mi se prvo smijala i optužila da haluciniram. povlašteni cucek je njurgao jer šatro nie mogao spavat. kasnije sam ga stavila u svoju sobu i navila neki žeschi cede njemu kraj uha. patićeš ti toto od insomnie. stvarno. i sha reć? živim u sigurnom susjedstvu di sam okružena pijancima koji mi bacaju cigle na terasu, psihotične susjede koe proviruju iza koltrina i mrke ljude koi samo čekaju da me prikolju sjekiricom s kojom ih vidim da z gušton sječu svojim kokoškama vrat. kladim se da se barem u svakoj petoj kući oko mene krije neki masovni ubojica koji svoje žrtve sječe i sprema u zamrzivač i prodaje ih pod spikom da su to kokice.
sick sick. koji bronx...ovdje je real life.
i koga ja moram srest u opatiji daleko od svijeta riječkog? ex razrednika:mr.sekya.
izgrlio me/izljubio...izjavio da nema ljepše stvari nego kada učenica i njen bivši razrednik se ljube. mda. budući da nisam bila sama u opatiji ovo se fakat moglo svakako protumačit kad se čuje sa strane :) a dobri naš seky.
teško je ful biti kul kad si tu. u petak idemo na hladnu biru ( da per...IDEM..)
ae bay:)
Image Hosted by ImageShack.us

24.08.2005. u 14:34 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com