[tu pa tam]

×××hasta li vista...×××

evo mene jurcam ko mali ritard po kući i spremam d lest sitnice u svoj kuFer :)) za sat-dva krećemo sa seat ibizom put prema vodicama :))
wheee :)) imam tonu robe koje neću vjerojatno ni obuć al držim se one da od viška glava ne boli.
sve je tutto completo zpeglano i slično samo ostaje još da se to nagura u torbu. mrzim pakiranja i trčanje po kući i luđačko pregledavanja u strahu da se neš ne zaboravi. hodakica UVIJEK di god da se ide zaboravi četkicu za zube. tako da ima kolekciju četkica iz svih krajeva svijeta. per uvijek žica fen da neko drugi uzme :) a ja? ja uvijek uđem u bus/auto i do odredišta si vrtim spremljene stvari i tek kada dođem u hotel e bash onda mi sine da mi neš ostalo doma.
i neznam kakav je to običaj..ali od marije mama će biti i više nego shokirana kada joj u ruke dam stakleni set za voćnu salatu(WTF)?..jer moja stara se toga već želi mjesecima rješit a ovo je savršena prilika da se te zdjele udijele ko dar jer šatro poklonjenom konju se ne gleda u zube, jep. jep. uvodimo novu generaciju
poklona -tek-toliko-. no mour kilo kave i keksi-sve stvari koe vam ne trebaju...slobodno ih odnesite ljudima koje vidite prvi put u životu :)
ja sam uvijek i više nego hepi sa čokoladom :)
bez brige...ne morate se brinuti ( ono toliko vas je... hehehe ) pronać ću ja neki kutak da vam se javim...brijem da ako ljudi vide kako smo mi raskošna femili koja daje staklene setove za salate da mi možda udjele koji pol sata na kompu :)) slikice će nadam se bit..ovaj put sam napunila bateriju..buahahe.
la bella fiume neće da me vidi for jedan week..a kad se vratim..idem na krk jer će da hladno pivance da svira i jer će ofkors da moi kekin bude tamo:))

¤ per ¤ naša draga..nemoj da nam tuguješ:))) doćemo ti mi dok nabrojiš sve dane u tjednu a kad dođemo biće raspašoja ( -spec-ijalizacija i onog drugog hahaha ) .. .. krk je naš ! a uostalom....teleFon će ti da zvoni.
i ono...moram se ispričat svome ex susjedu koji mie neznam kako sve ne pokušao dat do znanja da je to on..a ja stjupid blond..hehe:) da si mi reko da smo se zajebavali da ćemo šatro skupa otvorit odvjetnički ured odma bi pogodila ( e toga sam se pak ja sjetila ). :)))
pzdrFi :)
Image Hosted by ImageShack.us

13.08.2005. u 10:25 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com