[tu pa tam]

..drti old taun..lalalala..........Skydiver

...prvo sam stajala kao djevica maria na stanici i čekala bus, da bi mi se neki kromanjonac od onih fakin seljo-beljo radnika prišuljao iza leđa i onako me prepao na smrt svojim promuklim/sick/hororičnim glasom : ej seko! kada ide bus? ..er...nisam ti ja seka-ju ritard, pogledala sam ga svojim napola suznim okom, jer taman je nagli povjetarac uznemirio leću u mojim ajz....pa sam ispala kao da sam od sreće što mi se Ritard obratio-zaplakala. al kako sam ja jedna jako fino odgojena djevojka, skupila sam svu snagu da mu se potrudim odgovoriti da buse ide za 5minuta. zahvalno mi je kimnuo: hvala seko. seka ti znaš di...
zatim nisam mogla ne izbjeći njegovo seljačko pripaljivanje cigarete -kolumbo..jak!! onako prvo zvučno skupi hračku, onda šerifski si vadi tu cigaretu iz napola polomljene kutije, obliže je sa svih strana prie nego šta je stavi in d usta, onda onako mu ona popajevski visi u fakin ustima, i sada scenarij....traži upaljač. nisam ja "braco" sa kruške pala i sisala veslo na putu do tla, očito e bilo da je pitanje vremena kad će mi se opet obratit. nacija je strepila...
" seko...a jel imaš vatre?" er....jesam vidovita. dam mu taj upaljač i već ozbiljno izfrustrirana pogledavam na sat. bus je došao kao naručen, od panike da mi se braco ne približi sjela sam do neke tete i zadubila se u ćelu tipa ispred sebe.
reallly....seko? pa di se ti ljudi nađu demn it.
mrzim i dižu mi se sve dlake na tijelu kada hodam cestom na putu svojoj kućici/slobodici i onda čujem zvuk kamiona u daljini i znam , simply znam da su to neku bauštelci koji se kao sedam patuljaka vraćaju sa nekog gradilišta natrpani svi u neki prethistorijski kombi, onako ful nabrijani što od 0-24 okruženi samo muškim licima i tjelima, imaju potrebu trubit i zviždat svakoj curi na cesti. al baš svaki.
" curo jel ti treba prievoz?" er....mda. nema beda šta ste i vi ionako poslagani unutra kako neke uvozne sardine, ja ću se bez beda posjest na volan ili na krow...volim da se drndam sa uspaljenim muškim fosilskim amebama. da sam muško osim dlaka digla bi mi se i neka druga stvar.
al fakat mie nije jasno koja im je fora se furat na pedofilske spike? žasuuuuu...diskasting.Bomb

i tako.....sada kada sam u ovih nekoliko puno redova iskoristila za oslobađanje nekih doživljenih frustracija..možemo mirno naprijed!!
sou...bitno je spomenuti i pozdraviti one neke male sićušne bakterijice koje su se nastanile u mome želučiću i sada se tamo lijepo udomile, fino papaju šta i ja.. još neke se počnu množiti i čoeče ima da otvorim ladanjski kluba za bakterije.
a možda i nisu. vidjet ćemo kada mi barba medicinska sestra nekst viik izvadi krv.
divan je to čovjek. zna da sam alergična na samu pomisao vađenja tekućina iz mojih vena, zato mi svaki put dok ja žmirim i zamišljam neke palmice i crnca kako me masira dok moj prsnL rob se vere po drveću i nosi mi kokose..... e onda mi on opisuje: " evo..sada tie igle u veni..teče krw,,ooo pa divna boja...!upsss...malo da pogurnemo tu iglu da ti bolje teče..." iz te ordinacije izlazim pod traumama koje traju i traju.
ona ciela štorija sa majcom? njente. d bičččč i dalje ima tu majcu doma, nek je d biččč slobodno ima, em šta ne vjerujem da će imat muda je opet obuć, a em šta da je i dobijem ne bi je stavila na sebe. znam ja di je ona bila. majca.
veri mač inspajerd za daljnja bulažnjenja, no kome bi se to sve čitalo kompa moi?
budite veri mač pozdravljeni. poseban pzdrF imaju : readytorumble, adebisi, startsm(a)rt, raskrabanko, swiss i svi ostali koe sam zaboravila a da su maturanti...ljudi enđojajte....Kiss With Pigtails

21.05.2005. u 17:53 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com