[tu pa tam]

ko to tamo perverzie pewa?

...... furam liniju u kupaonu ( moj mali raj ), namještam neku nedefiniranu radio stanicu sa nekom cOOl mjuzom for relaxation da zaborawim da su mi se danas jedno par klinaca obratili sa "teta".fakala was teta da was fakala. Pa nie moguće da izgledam tetasto? I da izbrišem onaj gnusan susret sa onom bogomoljkom u ljudskom obliku. Anivejzz…radim swe što spada pod listu : to do things in the shower( provjera topple vode, zamračiwanje prozora u strahu od nekakvih voajerskih susjeda)…I ne ne počinjem svoe sexualne maštarie. Kad odjednom muzika, inače odvrnuta tutta forza, utihne i začuje se promukli glas spikera:" halo ima li još koga na liniji?"...već sam misilia da ću slušati one iritantne bakice koje čestitaju unucima 9.-10. rođendan i napomenu da dabogda doživeli još toliko ( L o L ). kad ono se jawi neki muški glas i počne..." dobra večer, ja vas zovem da vas pitam što napraviti kada vas sexualno uzbuđuju hendikepirani ljudi?" PaF.Afraid Zatvorila sam špinu jer sam mislila da sam kriwo čula zbog vode u slušnom kanalu. emisija je očito bila o pervezijama muškog uma jer je spiker izjavio da je već čuo za takwe oblike sexualnosti.Mda. Počela sam šamponirati kosu duracellskim baterijskim potezima( jer kao sam ful bila zainteresirana..) kada ga je spiker upitao kakva vrsta hendikepa ga napaljuje. " ..pa...generalno su to žene bez ruku, nogu ili po potrebi drugih dijelova....". neznam zašto, ali fakat sam si morala pogledati jesu li mi svi dijelovi na mjestu. Siiiiickkkk. Pokušala sam se izvući iz tuša đejmz bond vratolomijama ( ali samo sha bi ja uistinu izvela vrat-o-lomiju, pa sam odustala ) što prije jer linija je bila odvrnuta do daske, a starci u susjednom dnevnom dok cijela kupaona odzvanja bolesnim perverzijama nekog bolesnika.pokušawam izbjeći preuranjenje posjete psihijatru. Dok sam supervuman-brzinom ispirala kosu ( pjena nikako da se izvoša ) morala sam htjela/ne htjela čuti kako ga ta želja prati već 20 godina, kako je swe svoje veze sa zdravim ženama upropastio jer ih je natjeravao da si vežu jednu ruku/nogu, ili da hodaju po sobi bez cipele....da on stekne bolesni dojam da im fali neš´. I sad se ja pitam gdje se ti bolesnici kreću? Koliko ja znam...takaw sikčina može biti u obliku prodawača cipela koji me tjera da isprobam samo jednu cipelu a on si pri tome kreira scenarij I trči iza u neku mračnu prostorijicu da si baci majmuna u komu dok ja sjedim ko sova I blejim u svoju jednu obuvenu nogu. neki čika na korzu koji me slučajno pukne vratima dućana u ruku i onda inzistira da mi je kirurški odstrane....odfura doma sa sobom I spremi e u staklenku formalina I opet se ponavlja scena sa majmunom…baaaaa. Jednako gadna ting lajk dis e ona diskasting poster/reklama za gavrilovićku, di onaj svinjoliki tip megalomanskom rukom u svoa proždrljiva usta trpa sendvič sa tri jadno posložene fete salame koe prelaze garnice kruha, te plus sha se kruh I ne vidi jer njegovi trolovski prsti zauzimaju cielu površinu.neznam kako vi,ali odvratnieg poticaja za jelo nisam još vidjela. svaki put kada krenem žnjopat sendvič sjetim se njegovih svinjskih obrašćića i simpli izgubim apetit... ae podjelite sa mnom koa je najdiskasting ting ju ever čuli/vidjeli...radili...A-ha!

05.04.2005. u 23:59 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com