[tu pa tam]

:::::no-exciting day::::::

...poslije iscrpnog meditiranja na školskoj stolici predviđenoj za dežurnog učenika ( č: potrčkala ), bezbroj isfotokopiranih papira i listića, mali milijun glupih pitanja kao: sha si ti dežurna? (..ne,ja sam na pikniku, žderem sendviče, pijem sok i trčim ispod duge na liwadi za leptirima..)- je li ti zabavno? ( zar mi ne piše na licu dok sa euforijom piljim u zid i osluškujem kako mi radi sat?), pada nikotina u krwi koji je dosegao nultu razinu jer je nemoguće napustiti to vrlo wažno i odgovorno mjesto(nošenje marendi nie mala stvar čoeče! ), drndanja u basu sa imobiliziranim bakicama koje smišljaju swakakwe prljave trikove da se domognu mjesta ( ajmo svi napuniti vrećice i prawiti se da idemo sa tržnice u sedam navečer..i di je tu starost=mudrost? ), slušanja statistike ovogodišnjih i prošlogodišnjih ocijena iz svakog predmeta u dijalogu između dvije na smrt dosadne tipice ( čija je profesorica prawa nimfomanka jer daje teške kontrolne...ellou? rječnik:pronađi pojam nimfomanka)...čovjek bi pomisilio da će kada dođe kući napokon odahnuti. Je...taj film ja ne mogu očekiwati.
Moji extra inteligentni starci su pustili ključ u brawi, tako da ja sa swojim nisam mogla otključati tu našu pećinu. Isprwa sam bespomoćno sjedila ispred vrata, pokušawajući otvoriti vrata čarobnim sezame otvori se..., probala sam nekakvim nasilničkim metodama izbiti ključ s druge strane, no ništa od nasilja, zatim se u meni probudio kreativni duh, pa sam odlučila u stilu jamesa bonda provaliti kroz prozor svoje sobe. Dok james bond je nevidljivi agent i njemu nije problem se popentrati po zidowima, ja sam se mučila sa znatiželjnom susjedom koja je svoju njušku nabila na staklo i bez pardona promatrala moj bajni provalnički početak..i sa zidom koji je bio sve samo ne pristupačan. Nakon dwa-tri neuspjela doskoka do prozora ( popraćenim uplašenim uzvicima znatiželjne promatračice), sjetila sam se dovući do prozora neku kantu neidentificirane uporabe. Dok sam ja balansirala na toj kanti i istovremeno pokušawala jednom rukom otvoriti prozor, kao najveći kriminalac odjednom sam bila osvijetljena sa svjetiljkom koju je držao moj zbunjeni stari sa upitnikom nad glawom kojeg je alarmirala susjeda širokih obzora (..da mu dijete pokušawa ući u kuću...). Dijete njegovo drago nije se sjetilo da postoji mogućnost da je netko doma..pa je malo experimentiralo sa 101 način kako ući u kuću. Dijete njegovo drago je inače plawe kose, što ju mnoge nesnalažljive djevojčice nose...

21.03.2005. u 23:55 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




mejl mi:skanabitch@net.hr/B]
[B]ajsikju:: 192-083-743

msn: bluberrichasta@hotmail.com