utorak, 30.12.2008.

A daj pomozi mi! Nije teško.


Otkako sam doma redom jedem, pijem, pijem, pušim, pucaju mi glasnice koliko pretjerano pušim, dobila sam upalu nekog živca u dupetu koji me neće natjerati da Novu ne dočekam u dopičnjaku. S Vix i Domom pijem i pušim, s curama pijem i pušim, s psiholozima pijem i pušim, jedem sve šta mi matera stavi na tanjur. Padre Novinar me milo gleda, pa mi i on daje svoju porciju. A onda kad to sve ne radim, upadam u ljubavnu zavrzlamu, i sad tu vi upadate.

Naime, doma me zajedno sa zimskim razdobljem dočekala potreba da čitam knjige, zapravo da gutam knjige. Sline mi cure na želju, dvije.

Da ponovno pročitam ''Bilješka o piscu'', Julijane Matanović (osobno meni jedna od daleko najboljih knjiga ili hardcore ljubavni roman u Hrvata) i onda da se još više satrem s Kunderom, jer mi se bijesno, ali bijesno čita ''Nepodnošljiva lakoća postojanja''.

Po tko zna koji put ću sad otić do knjižnice da bi digla te dvije knjige, a sad molim ali molim te preporuči mi neku knjigu, naši autori, strani autori.

Treba mi nešto jako, nešto novo, nešto za zimu i kamin, nešto ljubavno.


| 16:52 | Aj ti reci! (16) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker