TIME ''Za koji život treba da se rodim''

Za koji život treba da se rodim
Za koji sudnji dan treba da živim
I kojem bogu treba da se molim
I koju ženu treba da volim ja


Za čiju ljubav trebam da sam srećan
Za čiju ranu treba da sam bol
Na čijem odru treba da svijeća
Za koju ženu treba da sam gol


I nikada neću saznati to
Kud vodi me put života mog
Za čiju volju se rađa se živi i mre


Za čije nebo treba da sam duga
U čijoj tami treba da sam luč
Za koju pjesmu treba da sam tuga
U čijoj čaši treba da sam žuč ja


Za koju jesen treba da sam žetva
Za koju sliku treba da sam kist
Za čije usne treba da sam kletva
Za koje grane treba da sam list





Moramo umrijeti. Ali prije smrti moramo napraviti mnogo stvari. Ali kako? Forrest Gump nije znao puno toga i pitao se mnogo pitanja slična ovima gore…i kada je saznao KAKO, postao je najbolji!
Ali što je to tako loše u ljudima, da se boje dati običan savjet, ako ga znaju. Strah ih je izreći istinu, pokazati pravi put ako ga znaju…zašto? Samo maleni poticaj nekog trenera da pretvori dijete u igrača (s tim, srećom, ja nemam problema). Ali kako su svi tako škrti?


Hvala Mišku, puno, na njegovim savjetima, sada sam učinila veliku grešku i fale mi…nadam se da ćemo uskoro malo bolje kontaktirati.
I hvala mojoj cyber mami koja mi također pomaže kada barem time što me sasluša…i ponekim savjetom.




Držite mi fige, ako želite.



JA SE ISPRIČAVAM, AKO NISAM DOVOLJNO DOBRO NAGLASILA DA JE OVO GORE PJESMA OD BEOGRADSKE GRUPE TIME PJESMA, A NE MOJA…ISTO KAO ŠTO JE U JEDNOM PROŠLOM POSTU BILA PJESMA ''RUKE'' DARKA RUNDEKA, A NE MOJA. OVO IZMEĐU STIHOVA SU SAMO MOJI KOMENTARI. I DA, ZNAM DA JE PJESMA DOBRA….INAČE NE BI BILA NA MOM BLOGU!!

p.s.
Sorry, što ti nisam zahvalila na savjetima, ali često imam osjećaj kao da ponekad svojim savjetima ideš protiv mene, tj. na strani si nekih drugih ljudi…da….rekla sam ti ja to već, samo se ti ne sjećaš :P


15.01.2007. u 14:22 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?