Pet stvari koje niste znali o meni:



1. mrzim subotu navečer
2. počela sam pisati jedan roman (jutros sam dobila pohvale od moje cure, hvala ti na pristojnosti :)
3. obećala sam si da više nikad neću rezati kosu
4. nikad nisam stavila puder na lice (dva puta su uhvatile jedne žene i prisilnom mi ga stavile…ipak išla sam na stage, ali obično se švercam bez tih gluposti…i još nešto ne radim, a trebala bih jer je to jako ružno čak i za spomenuti)
5. ni kap alkohola nije prošlo kroz moje grlo, a sam miris mi se gadi, pogotovo kada netko od mojih najdražih po tome smrdi!


Eto, ja sam vam kao tanjurić bez tajni. Zapravo, imam poneku, ali ne možete baš svi znati sve o meni.

Štafetu bih rado predala svojim najvećim piscima, no Miško je štafetu prvi predao meni, a ostalo dvoje je previše zauzeto.
Štafetu predajem autorima ovih blogova: Finding Myself, Mala 309, Marcel, Prorokk, Dolly.

(ispričavam se što ne stignem staviti linkove ovim blogova, žuri mi se)

pozdrav i uživajte



09.01.2007. u 13:17 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?