< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (3)
Kolovoz 2011 (2)
Travanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (14)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (16)
Rujan 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

free counter

Opis bloga

Miš-maš svega: uglavnom moje umotvorine u obliku glasnih razmišljanja, kritika i samokritika, osvrta, eseja, kontemplacija, filozofiranja o svakodnevnici... sve začinjeno barem s malo pozitive i idealizma.


Linkovi


kinky

fanny

izvorni život

catwoman

Zona

čistilište

suzette

sunokretaica

blade 777

ziki























klarisshvalospjev gluposti

tičerica

anita

Big Blue

ista kao prije

žubor vode

Samuraj

kizzy

lund
koo

gajo

kengur

nf

kinky

fanny

vierziger

Živjeti svoj život

nisam ja odavde

izvorni život

catwoman

Nihon

primakka


















Tko je Bastet?

Bastet je zadovoljna i sretna, supruga i majka, emotivna račica, fan dobre glazbe i dobrog filma, voli pisati i još više čitati. Uiva u brzim šetnjama, obožava životinje (osobito mačke i slonove), šume, mirisa mora, zvuka vode koji teče, sunca, jutra, boja jeseni, tišine, novih okusa, mirisa skuhane kave,... Zna kako biti sama, ali bogme i uživatii u društvu dragih ljudi. Katkad je impulsivna, katkad promišljena. Lako zaplače. Vjeruje ljudima. Vjeruje u čuda. Okorjeli idealist. Ljuti je licemjerje. Mrzi rat i sve oblike nasilja. Zna oprostiti i sebi i drugima. Divi se neustrašivim ljudima poput: Nelsonu Mandele, Majke Tereze, Hellen Keller, Fride Kahlo... Želi učiti, razvijati se, mijenjati. Uživa voziti bicikl i rolati. Tolerantna je. Premda obožava upoznati nova mjesta, mrzi duga putovanja. Očarana je kulturom drevnog Egipta, Kine i Japana. Ima uvijek uredan radni stol. S godinama sve više zna kako se opustiti i uživati u životu. Izbjegava autobuse, liftove i sve druge uske i/ili bučne prostore. Nije opterećena prošlošću. Pokušava dobro planirati budućnost. Misao vodilja: Carpe diem!

Ne mora uvijek biti ozbiljno...

Sigurno je da nam i humor pomaže da u ovom svijetu briga, problema i stresova svih vrsta sačuvamo sami sebe i opstanemo. Ove stranice su posvećene čovjekovom duhu, ali duhu koji je živ, razigran i radostan. Zato ću sada ovu, naoko ozbiljnu, temu začiniti s nešto viceva koji su me od srca nasmijali i tako mi uljepšali dan. Prepisujem ih sada za vas u nadi da će i vama vratiti osmijeh na lice:

Japanac predloži Muji:
- 'Ajde da ti pokažem nešto japansko!
Moje pristane, Japanac vrisne i odalami Muju šakom u nos. Ovaj pade i upita:
- Šta ti je to?
- To ti mi u Japanu zovemo karate. 'Oćeš da ti pokažem još nešto japansko?
Mujo opet pristane, a Japanac ga pošteno odvali nogom u glavu. Mujo zastenje:
- Što ti je sad to?
- E, to ti je je japanski tekvando.
- A 'oćeš, bolan, da ja sad tebi pokažem nešto japansko?
Japanac su čudi što bi to Mujo mogao znati, al' pristane. Mujo uze jednu šipku i ubije boga u Japanca. Japanac jedva progovori:
- A što ti je tu bilo japansko?
- E, to ti je,bolan, bio auspuh od Tojote.

Bosanac, Francuz i Englez pričali o tome tko najbolje čuje. Englez priča: Sjedim ja neki dan u sobi, čujem gore nešto pucketa... Ja u potkrovlje, kad ono buba šeta po pločicama. Francuz: Ja neki dan dolazim s' posla, čujem gore nešto bruji... Ja gore, kad ono pauk plete mrežu. Bosanac: Jedan dan, ja u dnevnoj, i odjednom čujem nešto bruji, grmi, drnda... Ja gore, otvaram ormar, kad ono moj kaput izlazi iz mode.


Radovan Karadžić na mitingu čita govor:
Braćo Srbi…
Kad neko iz mase vikne:
Koljači!
Karadžić digne glavu:
Ko me prekida?
Niko se ne javlja. Krene ovaj drugi put:
Braćo Srbi…
A opet će neko:
Koljači!
Karadžić uzrujano upita:
Ko me to prekida?!
Ali niko se ne javlja. Tako još jednom krene Karadžić, i opet ga isti glas prekine. Karadžić besno zagrmi:
Ko se to šprda?!
Tu se oglasi neko iz mase:
Ma, to neki Šiptar prodaje kolače, samo vi nastavite!


Sjedi Crnogorac na obali rijeke i mota cigaru, dok mu žena u rijeci pere veš. Odjednom se čuje: "Buuuuummm". Okrene se Crnogorac i vidi kako mu je na ženu pala stijena teška dvije tone:
'Bem ti kamenac, ode mi i treća veš mašina!

Dolaze dva Hercegovca u općinu registrirati firmu. Službenica ih pita:
Ime firme, molim.
Šesto Čulo. - odgovaraju oni.
O kako dobro ime ste smislili, ljudi često smišljaju za firme najgluplja imena. A sad vas molim imena osnivača firme.
Jozo Šesto i Ante Čulo.


Prodajem kuću na klizištu. Nije puno prešla.


11.10.2008. u 00:16 sati | 0 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.