Minimum dodira

petak, 08.07.2005.

Povratak

...ovo je ko ono "Povratak otpisanih", sad cu ja posle godinu dana pauze kao nesto da pisem. Pola me je sveta zaboravilo (sto je manje bitno) a i ja sam sebe zaboravila...sat vremena mi je trebalo da se setim lozinke za ulazak na blog.

A to sa lozinkama, to me danas hoce. Nego..kako je to pocelo

Napisao mi je ljubljeni danas pesmu. Kuckam ja danas na poslu, radi kombinacija Alt+F4 izmedju Editora i B92.net, kad stigne mi pesma. Prava ljubavna. Zvanicno prvi put u zivotu, da i ja dobijem ljubavnu pesmu. Sa sve poljupcima, noci, mirisima, prsti...naslov "Moje cudoviste"..
tri put sam je procitala dok sam skapirala da je ljubavna. Ali dobro..to je manje bitno. Bitno je da mi je opet doslo da pisem dnevnik, blog, pisma samoj sebi..sta god

I setim se da sam prosle godine par meseci pisala u nekom Diary programu. I to sam se bas raspisala tada. Mora da je bilo zanimljivo tada, neko je nekog emotivno pomerao, nekome se nije spavalo nocima, malo se vise kafe popilo...nesto mora da se desavalo.

I sad, ti svi programi za dnevnike imaju lozinke. Kao ja cu nekog da pustim na moj racunar, pa ce on kao da mi cita dnevnik...ako mi niko ne cita blog, nece ni dnevnik..

i sad, ne mogu da se setim lozinke. Moje emocije, moje neprospavane noci, moja emotivna zajebavanja, sve to sad tamo u nekom .BLB fajlu stoji sakriveno od mene. I to mi je tehnologija...

E posto ne ide tamo, ja pisem ovde...pesmu necu napisati, iako ovaj moj nista ovo ne razume, necu da prepozna svoje stihove..a i niko od vas ih ne bi razumeo. Osim mozda Bridge..a i bas bi mogla da vidim sta je sa njom.

E da..i inace sam dobro. Nemam sta da se pozalim...guram

- 21:41 - Komentari (5) - Isprintaj - #