Well folks... I decided to write a new story! :D

10 srpanj 2011

U mojoj sveopćoj, groznoj dosadi, skužila sam da bih se mogla malo više početi brinuti za blog (kad mi je već tako dosadno). I odlučila sam ponovo početi pisati priču! Yaaay! xD

Kliknite ovdje (naravno da još nema prvog poglavlja! xD)

Nego, također pišem i sapunicu. koja, otkad se frend upleo, više nije sapunica, već akcijski film kojem je on redatelj, a ja scenarist (jebem mu mater).
Naravno, neću mu reći da ću ja od toga napraviti cijelu jednu veliku dramu.
Baš kao one u koje me on uvlači >.<

Naravski imam valjda još deset milijona priča, ali ja sam se baš odlučila za The Tales of the Darkness, koja je najsvježija.

Molim lijepo da me pratite.
Ne ko ovaj blog. xDDD

Uživajte u dosadnome ljetu!

Take your time ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.