Ja bih cmoljila.

08 travanj 2011

Eto, vraćam se doma, nadrkana i živčana (My Chemical Romance melem za moje srce, jelte).
Prijeđimo na stvar.

Znala sam da većina iz razreda misli da sam luzerica, emo i čudna (iako ne vidim razloga zbog kojeg mi mislili išta od toga, al dobro) i da malo njih zapravo misli išta dobro o meni. Dakle, mjesto događaja: dvorana iz tjelesnog. Frendica i ja igrasmo badminton i kak smo se zapuhale, sjele smo malo dalje od ekipice. I ja sam, jel, čula kak spominju moje ime. Frendica i ja smo osluhnule i čujemo kak nas tračaju. Ono masno, gadno, odvratno tračaju i vrijeđaju. Govore sa frendicu da smrdi, za mene da sam čudna i koj' k sve ne. I da, ne bi me to nimalo povrijedilo da to nisu govorile cure koje zapravo pričaju i pomalo se druže sa mnom. Čovječe. To me pogodilo.

Na Na Na

Ostatak dana osjećala sam se ko na minskom polju. Već imam ljude koji me u razredu mrze, jer oni vole bit glavni i vođe i bahatit se i zajebavat druge. No, kad su zajebavali mene, dobro sam im dala do znanja da ja nisam za zajebanciju i ak me ne puste na miru, stradat će. Istina, ja jesam ona 'nevidljiva' ili 's kojom se ne razgovara', ali nitko od njih me ne gnjavi.
Sjećam se prošle godine kad je bila galama zbog smrvljene krede i profesorica je pitala tko je to učinio. Meni je njih bilo dosta i ja sam pred cijelim razredom fino rekla tko je to napravio. Taj dan su me počkaljivali, gurali mi stol i krali mi torbu, ali Feministica Mimaču nije samo stajala već se svakom odreda izderala u facu i smirili su se. Mjesec dana poslije, isto sranje, ali ovaj put ih je cinkala moja frendica odozgo i to nasamo s profom. Okrivilo se mene i opet su me zajebavali. A ja taj dan bila fino živčana i s osebujnim opisom im ispričala šta ću im radit kada dođu u moj podrum. Kasnije sam čula kako se došaptavaju i govore da sam luda (jesam) i pustili su me na miru. Više nisu ni pomislili da me zajebavaju. Zato jer se ne dam kontrolirati, vrijeđati i zajebavati, a i burnih reakcija, mrze me. Ko ih jebe, ionako su neodgojena gamad.

Ja se osjećam zgaženo i sjebano. No, Na Na Na mi pomaže. Veseli su oni, MCR, ne?

Klikni na sliku ak si znatiželjna/an.
My Chemical Romance RULAAA!!!

Nego, Sum41 dolazi u Hrvatsku, 29.6.2011., Zagreb, Boogaloo, karta je brijem 170 kn.
Kad se sjetim da sam mislila da nikad neće doć...

Isti postupak ;)
Dolaze u RH. FAK JEA!!!

Oke, sad mi je bolje.
Fak jea.

Take your time ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.