Matovilka

21 siječanj 2011

Ovo nije još jedna parodija.
Samo nešto što mi je palo na pamet gledajući Tangled (iliti Vrlo Zapetljanu Priču) nekidan u CineStaru s frendovima.
Naravno, u kinu smo bili samo mi.
Uglavnom, Vrlo Zapetljana Priča je luda (i meni trenutno omiljena) verzija Matovilke. Istini za volju, Oduvijek sam obožavala priču o Matovilki. Vjerojatno jer sam ko klinka sanjala da imam prekrasnu, zlaćanu kosu toliko dugu da se ljudi mogu penjati po njoj. Sada svoju kosu nemilosrdno režem na kratko i ne dam je farbati u plavo (što sam nekad htjela, haha).
U glavnom, svi znate kako ide Matovilka. Mama zatrudni i želi matovilca, a tata ga krade iz susjedinog vrta. Mama se naždere tog matovilca, a baba susjeda se naljuti i otme im dijete. Zaključa je u kulu bez prozora i vrata i tamo curica raste. Naravno, nikad ne reže kosu i ona naraste tako duga, da se ova baba penje po njoj. Naravno, Matovilka je prelijepa i savršena, ko Barbi. I Matovilka niš ne dela po cijele dane, sam pjeva. I onda ju je neki princ koji se izgubio čuo kak pjeva, popeo se po njenoj kosi i tako su se oni zaljubili. Baba je to saznala i bacila ga niz toranj u neko trnje (kak se tam trnje pojavilo, pojma nemam) koje ga je oslijepilo, a Matovilku je otjerala u pustinju. Slijepi princ je tako lutao i došao do pustinje (očito se slijep bolje orjentira). Tamo mu je Matovilka plakala i on je ozdravio i odveo je u svoje kraljevstvo. Čiča-miča, gotova je priča.
Jedan točka jedan - nisam sigurna koliko im je trebalo da do tog kraljevstva dođu. Princ očito nema smisla za orjentaciju.
Jedan točka dva - onog trnja prije nije bilo. Kak se sam odjednom magično stvorilo pod tornjem?
Jedan točka tri - kak je princ uopće preživio pad?
Dva točka jedan - otkad bake otimaju djecu kad im susjedi kradu Matovilac? To se lako otplati, bokte istih mazo!
Dva točka dva - Matovilka niš ne dela, sam spava jede i pjeva. Meni je prečudno kak to da ona nije neka debeljuca! No, možda u doba kada je nastala Matovilka su debeljuce smatrale lijepima. Il ju je baba izgladnjivala, ne znam te detalje.
Ono što znam da me konj iz Tangleda nevjerojatno podsjeća na frenda iz razreda.
Stvarno ne znam zašto.
Nego, ova Matovilka mi se totalno sviđa. Ženska je skroz buntovnica, priča ima smisla, a onaj lopov je totalno zgodan! :D
Samo, šteta kaj mu nikad ne pogode nos, haha.

Pa, ako nemate, poput mene, niš pametnije za radit, odite na letmewatchthis.com i gledajte... Matovilku! :D

Image and video hosting by TinyPic

Take your time ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.