Petak, subota, nedjelja!

10 listopad 2010

Dakle, tu zlostavljajući tipkovnicu, jelte, ukratko ću opisati svoj produženi vikend.

Kao i pol 'rvacke, digoh se ujutro u osam da bi s majkom išla zlostavljati šopingcentre u Ljubljani. Ne volim šoping. Ali čokolade su bile fine. Prije nego što stigosmo poslikati taj ručni rad, požderali smo obje. Treća je bila štefici za rođendan.
To štefica je popularno na acc-ima mojih prijatelja. Svaki drugi se zove štefica.

No, nakon što me majčica izmučila šopingom (i groznom gužvom - ajde, barem smo našli što smo trebali), išle smo na kavu, pa u Megić da si prižderemo, prošetale do... Grada i gasom do daske u Goricu na Let 3!
Divljarduk, kao i uvijek u stotki, sliku možete naći tu.
Popila sam si dvije pivice i malo sam si bila pripita, ali ništa strašno. Samo je jeako zujalo u ušima jer smo se nasrale ravno na zvučnik. Ništa strašno, ništa strašno... :P

Zujanje u ušima je prek noći prošlo, ali nisam se dovoljno naspavala. Mislim, doma sam došla u pol tri a već sam se dizala u sedam da bi išla na japanski. Nisam požalila. Volim japanski.

Eeee, onda me ova osoba častila kartom za Brkove koji su predstavljali svoj novi album (a tada sam ih i prvi put čula) pa smo i tamo skakutale i širile pankersku ljubav itd itd. ...
I doma došle oko dva. Lijepo pješke iz Zagreba busom i baš mi se neka pijandura nasrala na petu. Jao kako je boljelo. A nije se ni ispričao -.-'

Sve u svemu, jeben vikend. Naskakala sam se ko skakavac.
I užasno me boli vrat - što dokazuje kvalitetu benda.
Bez obzira na to što moj stari blebeće.
I što prigovara što sam se vratila tako kasno (inače sam uvijek bila doma prije jedanaest, ali sada mi je sweet sixteen, mogu bit vani kolko hoću :D - no nije kao da ću zlostavljat kasne sate, ja volim svoj krevetac i svojih deset sati sna... i za ljepotu isto)

Take your time ;)

P.S. Čula sam da je danas sretan dan za vjenčanje, po kineskom kalendaru, i da je bilo masovnih grupnih vjenčanja po svijetu (najviše Aziji).
Bolesno. Nikad ne bih na dvostruko vjenčanje, a kamoli masovno grupno vjenčanje! 0.0

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.