Početak školske godine...

08 rujan 2010

Evo, većina blogovoditelja i blogera i blogoljubaca je napisalo nešto na ovu temu, a ja, pošto nemam trenutno ništa pametnije za napraviti (čak ni onu zadaću iz matematike zadanu odmah prvi dan), s previše slobodnog vremena, pomislih: mogla bih i ja! Iako nemam ništa pametno za reći... -.-'

U glavnom. Idem tak ja u ponedjeljak u školu. U devet krenuh, u petnajst do deset nađem se sa svojom legicom s kojom sjedim (i koja slučajno ima istu frizuru kao ja - znala sam da je ovakva zurka prečesta... -.-'). Njoj je zlo i ne želi u školu, a ja sva skakutava, jedva čekam da ih sve vidim (pogotovo Jakića - on mi je najviše falio).

I nakon što sam se izgrlila i izljubila sa svim svojim legama i legicama htijela sam ići doma, ali neeee. Morali smo ostati. Čak ni raske nije bilo (ona se lijepo natrčavala na maturalcu - blago joj se).

Dobismo novog đaka iz Zaprešića. Filip... nešto, nemam pojma kak se preziva. A možda nikada ni ne saznam... Dok je Vedrina lijepo pao razred. I odlepršao iz škole zauvijek. Baka!

Nakon mukotrpnog slušanja i čitanja kućnog reda škole (koji slučajno već znam napamet), išla sam se s frendicom klošarit, a onda sam šmugnula doma (nakon Aždaje, Land of Magica, Algoritma i pizzerije). Što nimalo nije bilo ugodno. Jer, iako oblačim odjeću oca svoga (makar imam svoje vlastite prepun ormar, ali ne, to je ta furka - starome kradi obleku!), neki idiot je mislio da sam prostitutka i nudio mi je pare.
Rekla sam mu da crkne. Ali htijela sam ga i ubiti, nema šta. Zato sam se ispucala na treningu. Boksu. O, da.
A poslije toga sam se gušila v busu, srela nekoliko pipla koje poznam i završila kod kuće. Mračnih misli, naravno, kao i uvijek.

Usput, mojoj je mami rođendan. Čestitajte joj preko komentara, ako želite. Još danas.

I kako me Beta napala čim je skužila da joj furam nešto za jest! Podivljala đukela! Pa, to se desi kad je pas cijeli dan gladan...

Đe-bok!

Take your time ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.