petak, 05.09.2008.












GOSPINA PORUKA MIRJANI U MEĐUGORJU

02.09.2008.

DRAGA DJECO DANAS VAS OKUPLJENE OKO SEBE, MAJČINSKIM SRCEM
POZIVAM NA LJUBAV PREMA BLIŽNJEMU.
DJECO MOJA ZAUSTAVITE SE, POGLEDAJTE U OČIMA BRATA SVOGA ISUSA, MOGA SINA.
AKO VIDITE RADOST, RADUJTE SE S NJIM.
AKO JE U BOL U OČIMA TVOGA BRATA, SVOJOM BLAGOŠĆU I DOBROTOM JE ODAGNAJTE,
JER BEZ LJUBAVI STE IZGUBLJENI.
LJUBAV JE JEDINA DJELOTVORNA, ONA ČINI ČUDA.
LJUBAV ĆE VAM DATI JEDINSTVO U MOME SINU I POBJEDU MOGA SRCA.
ZATO DJECO MOJA LJUBITE.

Gospa je blagoslovila sve prisutne i sve nabožne predmete i još je jednom pozvala na molitvu za naše pastire.

| 22:39 | Komentari (6) | Isprintaj | #

utorak, 02.09.2008.



Objave sv. Brigite Švedske


Spasit ću i izliječiti one koji su bili potlačeni silom i udijeliti čast stotinu puta veću od zla koje su pretrpjeli. Ukoliko počinitelji nasilja zatraže milost - mir i milost biti će njihovi. Oni koji se tome budu rugali, spoznat će moju pravednost. Potom je rekao svojoj nevjesti: 'Moja nevjesto, tebe sam odabrao i odjenuo te u svoj duh. Čuješ moje riječi i riječi mojih svetih koji iako vide sve stvari i meni, ipak progovoriše zaradi tebe, da bi mogla razumjeti. Naposljetku, ti, koja si još uvijek u tijelu ne možeš vidjeti unutar mene kao što mogu oni koji su duh. Sada ću ti pokazati što te stvari znače. Dvorac o kojem sam ti pričao je Sveta Crkva koju sam sagradio svojom krvlju i krvlju svetaca. Cementirao sam je svojom ljubavlju i svoje izabranike i prijatelje potom smjestio u nju. Njen temelj je vjera, vjera da sam Ja pravedni i milosrdan sudac.

Njen temelj je potkopan jer svatko vjeruje i propovijeda da sam milosrdan, ali gotovo nitko ne vjeruje da sam pravedan sudac. O meni misle kao o pokvarenom sucu. Sudac bi uistinu bio pokvaren kad bi, iz milosti, pustio pokvarenjake da odu nekažnjeni da bi nadalje mogli tlačiti pravednike. No, ja sam odista pravedan i milosrdan sudac i neću dopustiti da i najmanji grijeh prođe nekažnjen, kao i da najmanje dobro prođe nenagrađeno.
Potkopavanjem tog zida, u Svetu Crkvu ušli su ljudi koji griješe bez straha, koji niječu da sam pravedan i koji muče moje prijatelje do te mjere kao da su ih ukliještili u klade. Ni radost, ni utjeha nisu dani tim mojim prijateljima. Umjesto toga, oni su toliko kažnjeni i grđeni kao da su opčinjeni đavolom.

Kad kažu istinu o meni, ušutkani su ili optuženi da lažu. Sa žudnjom žele slušati ili govoriti o meni, ali nema nikog ko bi ih slušao ili govorio im istinu.
Povrh toga, hule me, mene - Boga Stvoritelja, govoreći: 'Ne znamo da li Bog postoji, a ukoliko i postoji ne marimo za to.' Moju zastavu bacaju na zemlju i gaze je govoreći: 'Zašto je patio?

Što mi imamo od toga? Kad bi nam ispunio želju bili bi zadovoljni – neka si zadrži svoje kraljevstvo i svoje nebo. Želim ući u njih, ali oni kažu: ' Prije ćemo umrijeti nego predati svoju volju!' Nevjesto moja, vidi kakvi su to ljudi! Stvorio sam ih i mogu ih uništiti jednom riječju. S kakvim prezirom se ophode prema meni! Zahvaljujući molitvama Moje Majke i svih svetih, ostao sam toliko milosrdan i strpljiv da sam sada spreman uputiti im riječi svojih usta i ponuditi im svoju milost.

Ukoliko ih žele prihvatiti, biti ću smiren. U suprotnom, spoznat će moju pravdu i poput kradljivaca javno će biti osramoćeni pred anđelima i ljudima i osuđeni od svakog od njih.
Kao što kriminalci izjedani vranama vise na rašljastim vješalima i njih će proždirati demoni ali ih neće proždrijeti. Kao što i ljudi osuđeni na klade nemaju mir, i oni će pronalaziti bol i gorčinu na svim stranama.
Ožegla rijeka teći će im u usta ali stomaci im neće biti napunjeni i za kaznu bit će obnovljeni svaki dan. No moji prijatelji biti će sigurni i utješeni riječima što dolaze iz mojih usta. Oni će vidjeti moju pravdu zajedno s mojom milošću. Zaodjenut ću ih u oružje svoje ljubavi i učiniti ih toliko snažnim da će neprijatelji vjere odroniti se poput blata. Kada uvide moju pravdu, stajat će u vječnom stidu jer su zloupotrijebili moju ustrpljivost.'

| 14:02 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.