subota, 09.08.2008.



Duh



Duh Sveti i Božji mir u duši

Gospodine, gdje je Duh Sveti, koji treba biti moj život? Gdje je On, koji je duša moje duše? Ne osjećam Ga i ne nalazim Ga. U svojim osjećajima nalazim samo slabost, u duši raspršenost i laž. U mojoj volji samo nepostojanost i podjeljenost između tvoje volje i tisuću beskorisnih stvari. Gdje je, dakle, tvoj Duh? Zašto ne dođe u moju dušu i ne stvori mi novo srce, koje će biti po tvome?

O, Bože moj, shvaćam da će se udostojiti tvoj Sveti Duh doći i kraljevati u mojoj jadnoj duši, ako se potpuno otvori. Dođi, Duše Sveti! Ti ne možeš naći većeg, golog siromaha, bjednijeg, napuštenijeg i slabijeg od mojega srca. Dođi i sa sobom donesi mir, ali ne onaj ljudskog obilja, koje teče kao Rijeka, nego mir uzvišeni; mir, koji dolazi od žrtve, strpljenja, siguran u gorčinama, čist, dubok, koji se ne uznemirava, jer se temelji na odricanju samoga sebe.

Iz pobožnosti Duhu Svetom

| 23:35 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.