milord 55

petak, 22.10.2010.

Historia ante portas


Miris mučene zemlje i dašak bliske bune stalno su u mom uhu i u nozdrvama. Kakva god dođe, promjena donese staro na staro, ozljedu na ranu, odgodu na prigodu...

Uhvatit će me još na vratima, još dok se s vama nadvikujem...

Takav sam: državu božim, zakone baš ne; narod veličam, susjeda pak ne; gusare slavim, pravdom se razmećem; bez djela množim, bez para nadmećem, prav rječnik ravnam da je razlikovni... širinom roboslobodara...

Inatom gradim, inat potpisujem, lak i za preko vode. Od ropstva do slobode, sve igre polusvijeta meni su pune šanse: red, rad i učenje ostavljam za te drukere, šljakere, štrebere, likove bez lajfa i bez kamere, gnjavne... dno dna...

Gnjevan sam kreativac, urbani propulzivac, brijem da voda vri. Znanstveno širim da borbom mirim, tautomeriju tla: psujem, ulizujem, psujem, ulizujem... i bojim se za sebra, i slijedim usud pauka, i stišćem šaku srebra… pljujem i putujem...

Iz magle puka i na me puknu vike i rušenja: "neka uđu glumci!"... i padnu. To viče tko od vike živi, i rušit hoće tko ne pozna gradnju. Svijetla budućnost je kad sile padnu, a kruh ne poskupi, naš polubijeli... sedam kuna cijeli...

Konačno, predah, povijest na vratima, odlučno krenu kiše i vlakovi... negdje na sporednom kolosijeku...

Takav mi je život!


"Hoće li sloboda umeti da peva, kao što su sužnji pevali o njoj?" (B. Miljković)

- 11:22 - Komentar (7) - Print - #

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga


https://www.Free-Counters.org




Sve ima svoje doba i svaki posao pod nebom svoje vrijeme. (Propovjednik)

Linkovi