< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

tAjNe JeDnE wJeShTiCe

Moje fotke


RockYou FunNote - Get Your Own


Image Hosted by ImageShack.us


RockYou FunNote - Get Your Own


Now Playing:
unlimited free mp3 uploading and storage
href="http


RockYou FunNote - Get Your Own

Linkovi

Moja ljubičica
Mala debeljuca
Klodica
Karakter club
Rene

Karakter club

ponedjeljak, 05.03.2007.

haaaay svima!!! ev me,napokon! nakon dužeg izbivanja,ne pisanja blogića,tolko ste me opsjedali rofl da to ni za ljude! skoro da se ništ ni događalo za sve ovo vrijeme...no,danas sam naletila na jean mraaaak bljogić!!!! rene-u pojubac u uho i poruka svim muškarcima - nek si pročitaju upute za kvalitetan sex naughty !!!! neke spoznaje su i mene malčice šokirale nono,al lijepo je znati da neko ima muda opisati tak opširno i u detalje svoj sexualni život!!! da bar ja morem tak rolleyes . moj bum vam dočarala samo jednom ikonicom - zijev ev....to bi se tak moglo reći....ahhhh.... no,život ide dalje,a kak bi moja kolegica rekla - blabla kaj ti treba tak nekaj? - a ima ženska i praf vjednu ruku....a vdrugu kaj si zeme!!!smijeh al dobro! ona meni hoće dobro(g),a ja već 2 lete pokušavam od OF-a napravit....rene-a nut a kaj bum....već mi se smučilo od tog navlačenja mačka za rep headbang i malo mi fali da odustanem i opalim mu takvu "astru" da se nebu zaustavil od gajnica do dubca!!! puknucu i tak....mučeći se,isprobavajući na njemu i kemiju,nastojim ostati nježna i sabrana...strpljiva...koncentrirana...ko juha u kocki....a kad me dofati pms,ne daj Bog da mi je blizu!!! idem sad malo odmorit oke....predugo sam za kompom svaki dan na poslu,a sad još i doma blejim u njega lud...bolje bi bilo da blejim v nekaj drugo rofl šalem vam svima puseke i do čitanja cerek wave



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.