veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

tAjNe JeDnE wJeShTiCe

Moje fotke


RockYou FunNote - Get Your Own


Image Hosted by ImageShack.us


RockYou FunNote - Get Your Own


Now Playing:
unlimited free mp3 uploading and storage
href="http


RockYou FunNote - Get Your Own

Linkovi

Moja ljubičica
Mala debeljuca
Klodica
Karakter club
Rene

Karakter club

utorak, 27.02.2007.

pusek mojim curkama iz "karakter kluba"!!! kiss nut





| komentari (0) | print | # |

srijeda, 21.02.2007.

Ev mene malocerek... Vidim da se pitate gdje sam,šta je samnom,zakaj se ne javljam....je,je...mogu sanjti headbang No...what ewer! Bila sam "zauzeta" spavanjem. Malo mi san poremetio mjesec eek pa sam probdijela noć,subotu na nedjelju...a u ponedjeljak sam na poslu bila hodajući zombi nut ! Ma kaj zombi....zombi bi bil punokrvno biće za mene namcor !!! E,zato sam prespavala cijelo popodne u ponedjeljak thumbup i noć!!! Nadoknadila ja sve naughty Ne kužim...postala sam ko stara baba headbang Sve mi smeta blabla....više ni kavu ne smijem popit posle 5 popodne....ĐIZS!!! Dođe mi da vrisnem namcor....a ni to ne znam rofl Idem sad,malo tv pogledat,malo surfat po kompu i....tak to....nut Budite mi dobri,zdravi i maaalo manje debeli!!! Pusek! cerek mah



| komentari (7) | print | # |

četvrtak, 15.02.2007.

Valentinovo je iza nas....fala Bogu!!! Odma da velim,OF je bil zadovoljan poklonomdeadpotrefila sam ko kec na jedanaest!thumbupBogme,dobila i ja lijepi poklon...lončanicu sa mini ružama,ej! ali pravim! živim! pa nek se patim oko uzgajanjasmokin.....a dobro....volim ja cvijeće! Al fkt volim!!!thumbup I da,dobila sam naušnice...sa delfinčekima,aha!!! kiss Joj...baš su jeeepeeeecerek....čak su i zlatne,ahanut....a bilo bi mi draže da mi je to kupil,a da nije ništ pričal....u stilu "idem popodne kupit nešto,što sam vidio! nešto za TEBE!!!" blabla ma jebi se! kaj to moraš naglašavatilud? da TI ideš nekaj kupovatibang.... ispada da JA zaboravim kupit njemunono,a zapravo je totalno obrnutono!!!! Ahhh....muškimad..... Nadam se da ste se svi lijepo proveli za jučerašnji dan....da niste čubili među 4 zida,ko ja....al nea veze! bit će boljih danathumbup....NADAM SE!!!wavecerek



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 14.02.2007.

Ma misliiim....došlo Valentinovo! Uffff....samo briga....KAJ MU KUPITI??? A nekak baš i ni Bog zna kak ni zaslužil rolleyes nekaj vrednog....heh....al kaj bum sad?! Da ga kaznim i to baš na današnji dan!? Ma nebum!!! Bar ne danas rofl al čeka ga to kad - tad! thumbup No dobro....i tak,ja krenula tražit poklon....cerek Našla mu veeeeliko srčeko,skup sa nogama...do zemlje naughty al mi to nekak zgledalo maaalo,pa....rolleyes popizdim i odem u zlatarnu! lud A fkt nis sva svoja headbang Kupim srčeko....lijepo....sjatko...i onda si mislim....KAJ AK BU REKEL DA JE TO ŽENSKI PRIVJESAK??? nono E jebi ga!!!! Na putu doma si mislim...hmmm,dragoj kolegici je 18-og ročkas...to bum srčeko NJOJ dala! thumbup Al opet ostaje pitanje....KAJ JOŠ NJEMU KUPIT??? namcor YEEES!!! Smislila sam!!! yes Otišla u dućan sa srebrom,uspijela izabrati narukvicu od kaučuka,sa srebrom! Nadam se da OVU NEBU IZGUBIL ko onu prije 2 god.!!! Ah....cccc...kad ju je zgubil,došlo mi da ga stučem ko vola u kupusu rofl Samim time,kaj se narukvica NEMRE samo tak potrgati,a da se NE OSJETI na ruci!!! Ma...voljela bi,bar na jedan dan,imati njegov mozak.....bar bi se taj dan ODMORILA OD SVEGA!!! thumbup Svima želim da vam VALENTINOVO bude svaki dan!!! thumbupwavemah



| komentari (0) | print | # |

subota, 10.02.2007.

Eto mene opet!!! Pozdrav gaduuurici,susjedici wave i thanx na komentarćeku!Uh...prošel još jean tjedan.... Jedva dočekam weekend,a onda i on prozuji dok trpnem okom... A da ne trepćem??? no Heh,kad bi tak mogli vrijeme zaustavit... Nadam se da ću danas negdje izaći party....osim na vožnju metlom nut hiiihiihiiihiii...... AJD,ČITAM OSE,HEHE.... wave



| komentari (1) | print | # |

srijeda, 07.02.2007.

Pozzzzdraffff!!!! Ovo je novi blog,al wjeshtica je stara... Nadam se da ćete komentirati u skladu sa naravi bloga! Btw....još uvijek "kuham"njami,letim na metli nut i....radim sve što i druge wjeshtice!thumbup Jel se našao netko odvažan da isproba koji napitak??? party Za sad toliko...Budite mi dobri,zdravi i debeli!!! wave cerek



| komentari (1) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.