Evo mene..ziva i zdrava...

Danas je vazan dan...mom velikom prijatelju je rodjendan.
Evo od jutros mu saljem vec dve poruke ali odgovora nema :(... ma znam malo smo se otudjili mojom krivicom pa sad ne znam jel se ljuti ili je samo jednostavno zauzet pa se ne javlja...
Ali vazno je ne zaboraviti...pamtiti...
Sta da kazem zasto ne pisem...jednostavno se desio prekid filma... nista mi nije polazilo za rukom ali sad je to opet iza mene... Guzva u mojoj glavi je i dalje prisutna ali se sad vec dobro snalazim:)))... juce je bio dan zaljubljenih..nadam se da ste se lepo proveli svi nadrazi moji... nadam se da ste se setili da svojim najdrazim uprilicite makar par trenutaka paznje da se osete posebnim jedinim i najvaznijim u tom lepom danu kada sve mirise na ljubav... Ja sam imala priliku da izadjem sa jednim poznanikom na kafu...kratko ali makar mogu da se hvalim da sam i ja za taj dan bila negde.. s nekim...
Muci me to sto potpadamo pod uticaj raznih kalupa...zasto paznja mora biti skoncentrisana samo u odredjene dane ili datume...gledam ljude oko sebe..ma nemaju pojma sta je romantika :))) Nije tesko biti romantican to je nesto najlepse zato valjda kratko i traje... a mi smo postali lenji i trenutni...pokazemo jednom da znamo i mislimo da je to dovoljno a zaboravljamo da je ljubav kao biljka...trazi negu i danju i nocu... zaboravljamo da sitnice zivot znace...zaboravljamo da je lepa i iskrena rec najvrednija...zaboravljamo...i zaboravljamo...

15.02.2006. u 11:27 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto blesavo,nešto smešno, nešto..i ako treba i teško

Omiljeni linkovi

Format C
Poezija
Humor

Blog koji ja čitam tj. najcesce virim...

Nada
Aquarius
Leon
Nosferatu
Šovinist
d-Raa-gi

Zanimljive stranice

Zvrk
Milla
Novi Sad


Free Web Counter

Free Hit Counter