×..Young girl, it's all right..Your tears will dry, you'll soon be free to fly..ohh..× - ×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..× - Blog.hr

×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..×

27.04.2008., nedjelja

×..Young girl, it's all right..Your tears will dry, you'll soon be free to fly..ohh..×

Hej.. Haj.. Hoj!

Jep.. bila sam pred 2 subote na vjenćaju.
Kod moje POLUsestrične..
Vedrane ala ŠUPLIKA
pozdrav JeLooo..

a u petak sam bila na HLADNOM PIVU..
jeeaj..
kak je zakon bilo..
mene i Margo su moj i njezin stari dopelali,
dali nam lovu i svako svojim putem.. hihi
should I stay or should I gooo?!
LoL.. way no way..
stajale smo napred..
pjevale, vrištale, plesale, skakale..
2 × su nas s pivom poljali..
isse kai su mi s Vansici napravili divljaci jedni..xD
ma zakon je bilo..=))

a onda u subotu tj. jučer..
Margo me zvala f kino..
išle smo f pet.. pobrale ulaznice..
onda v Paladin do 6.. aha.,. ve sam i to vidla xD
tam sam ju spotrla v biljaru =D
i onda v kino..
gledale smo kronike Spiderwicka..
zakon film.. goblini i vilenjaki i sva ta gamda mala..
do osam to, ne.. i onda smo išle v IN..
koji je bil prazan pa smo otišle do Paladina..
po putu smo se zišle z Gogijom i Jalekom..
oni isto v In, al su brzo došli za nama f Paladin kad je ovo prazno.
Onda dok su oni dišli smo ono neš f kutu igrale,,hehe
pa nam je ona kak loptica pala pod stol.. i koja bu se ve prignula..?!
onda nam je nekši dečko zel.. HiHi
i v 9 smo morale doma kad su meni došle.. hmm.. bil je kao susret mladih katolika..lol
i sad su oni došli iz cele Hrvatske i BIH na taj susret u Varaždin a spavali su po celoj
Međimurskoj i Varaždinskoj županiji..
kod ljudi mislim, ne..
i k nama su došle 2 cure iz Novske (Slavonija)
Mirna i Monika.. 16 godina, jel.. hihi
zakon djevojke..
i tak.. i to je minulo..

xD pusa



- 20:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high

Name: keti

Birthday: 27.11.

Blodtype: Crvena =)

Music:
Azra
Led Zeppelin
Guns N' Roses
Nirvana
Hladno pivo
KiSS
Opca opasnost
Rolling Stones
The Doors

Likes:
rock
smijeh
pomirbe
proljece
ljeto
sunce
more
košarkašku loptu.svoju.
plesati
citati
kuhati

Dislikes:
oprostaje
slova s kvacicama
pisati smsove

Loves:
LIFE! fino




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us