:nut::nut::nut: - ×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..× - Blog.hr

×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..×

16.03.2008., nedjelja

nutnutnut

dobro jutro ili dobro većer.. kak kome paše.. sad je 1:45.. ahh.. bile su Dina i Margo kod mene..ošle pred pola sata.. crylud
zij€v zij€v.. mjauuuunut
aha.. bila sam 2. na županijskomu iz biologije.. točnije, dijelim drugo mesto s iwekom.. čonča je 3. , ana 6., a merika 7...fino
i tak.. za 7 sati moram biti f crkvi burninmad zki nema smajleka vraga dok ti treba? rofllud
aha.. sretan rođendan mojemu staromuzubo

Image Hosted by ImageShack.us


neznam kai da napišem.. predozirala sam se s kapučinijima dnsImage Hosted by ImageShack.us
.. ak ih nisam bar 5 spila onda nisam niti jenoga.. Image Hosted by ImageShack.us

maštoviti post, nemaš kai..
meh..
jeeeeeeeeee počel mi je kunolovac fino

idem ja pajkiti..
ma nedem pajkiti idem kunolovca gledati nutnaughtyzujo
Hajde papa..

ps.

Image Hosted by ImageShack.us

- 01:45 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high

Name: keti

Birthday: 27.11.

Blodtype: Crvena =)

Music:
Azra
Led Zeppelin
Guns N' Roses
Nirvana
Hladno pivo
KiSS
Opca opasnost
Rolling Stones
The Doors

Likes:
rock
smijeh
pomirbe
proljece
ljeto
sunce
more
košarkašku loptu.svoju.
plesati
citati
kuhati

Dislikes:
oprostaje
slova s kvacicama
pisati smsove

Loves:
LIFE! fino




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us