:pjeva::pjeva::pjeva: - ×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..× - Blog.hr

×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..×

17.02.2008., nedjelja

pjevapjevapjeva

upravo sam si obrisala skoro sve kontakte na msn-u.. sad ih imam sam 10..haha..ide mi na živce dok moram vrteti gore dole da nađem nekoga..pff.. idite svi u penis..lol
i tak.. u petak smo imali plesa u školi.. tralalalala..tak sam se još ne splesala.. niti jednu pjesmu nisam propustila.. baš je zakon bilo.. ja i meRi smo se najbolje zabavljale.. pogotovo dok su one brže bile.. po celomu holu smo bile zubo..
hihi.. a kika je plesala s ..khm.. cerekcerek kakša je to sreća bila fino
i tak.. nekoji su došli malo pripiti..hihi.. z njima je bilo najbolje plesati..loool.. mislim ritam i to, jelsmijeh.. lud
a jučer sam bila kod dine do pol3.. šteta kai joj se brat vrati tek v 4..ihihih rofl
a danas sam spala do 15 do 1..dada.. i od onda sam za kompjuterom i slušam Jamesa Blunta cerek i cerim se.. ooo da. ve su mi na msn-u svi ofline.. prije mi ih je bilo 8 online..yes..ve več nemam tih osam.. hihinutludzujo
daaaaa,,,

Image Hosted by ImageShack.us


mah kiss mah
- 15:42 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high

Name: keti

Birthday: 27.11.

Blodtype: Crvena =)

Music:
Azra
Led Zeppelin
Guns N' Roses
Nirvana
Hladno pivo
KiSS
Opca opasnost
Rolling Stones
The Doors

Likes:
rock
smijeh
pomirbe
proljece
ljeto
sunce
more
košarkašku loptu.svoju.
plesati
citati
kuhati

Dislikes:
oprostaje
slova s kvacicama
pisati smsove

Loves:
LIFE! fino




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us