ovo bude jedan post o tomu kak je kety probala.. - ×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..× - Blog.hr

×..rekao si mi da sam da sam dijete, a nisi znao da djeca najiskrenije i najpredanije vole..×

04.02.2008., ponedjeljak

ovo bude jedan post o tomu kak je kety probala..

..cigaretu. inače nebi o tome pisala da se to nie desilo tak kak se desilo. lol. inače ljudi prvi put probaju onak negde s frendom / frendicom da ih niko od femili nere videti…khm
ja sam jučer sedela s starom za stolom i pile smo kapučinija, a ona puši jednu za drugom i tomu nikad kraja. ja ju buljim i smijem se. i onda ona meni baci cigarete, i pita kao dali budem. i ja ono za šalu uzmem jednu van, u usta i zapalim. i prvi put sam povukla tak neš malo kai niš nie bilo. a stara me gleda i smješka mi se. a ja onda kao sad bum jače. i povukla sam tak jako kai je trećina cigarete završila u tom dimu. lol. i onda sam ju vgasnula.
i kasnije dok sam gledala tv dođe ona do mene i pita me: A probala si već prije, kane?

Image Hosted by ImageShack.us



hahaha smokin
- 19:14 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high

Name: keti

Birthday: 27.11.

Blodtype: Crvena =)

Music:
Azra
Led Zeppelin
Guns N' Roses
Nirvana
Hladno pivo
KiSS
Opca opasnost
Rolling Stones
The Doors

Likes:
rock
smijeh
pomirbe
proljece
ljeto
sunce
more
košarkašku loptu.svoju.
plesati
citati
kuhati

Dislikes:
oprostaje
slova s kvacicama
pisati smsove

Loves:
LIFE! fino




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us