Milat Hadžibegović leteći bager https://blog.dnevnik.hr/milat

ponedjeljak, 03.09.2007.

Svaka muha svome govnu leti

I, nastavljam sa nekim svojim obračunima. KOnačno, razriješio sam se sa sponzorušama. Da.

Ne gledaš na vjeru ni na naciju
ne gledaš na godine i stav
imaš izuzetnu diplomaciju
čim netko ima malo dublji špag

Ne dira te izgled ili spolna moć
svatko ti je podjednako drag
ne treba ti puno da ćeš s nekim poć
samo neka ima dublji špag

JER TI SI SPONZORUŠA

Forsiraš si shemu zvanu bubreg-loj
visok ti je tolerantni prag
zgodan mladič il putnik za Mirogoj
samo neka ima dublji špag

kažeš, godine su bitne tek policiji
a izgled je ko anđeo i vrag
svatko bira prema dispoziciji
samo neka ima dublji špag

MA, TI SI SPONZORUŠA

03.09.2007. u 22:00 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Kad se otraga gleda,
Mi smo u prvom redu
Posude noćne nama i krune su i prijestol
Živimo od rente,
trošeći svoju kredu,
I nemože nam nitko oduzet naše mjesto
Dvaput smo prepečeni,
i nismo plijesno tijesto,
Ne damo se gnječit, i nećemo se dati
I, ne postoji kalup
u koji bismo stali,
sami smo sebi tvorci, vlastiti unikati..

MI NISMO KOPIJE, NE!
MI SMO ORIĐINALI

Daje se nama ono,
što vama nitko ne da
o nama brine anđel što zaljubljene pazi,
bolje od svakog drugog
čuvara javnog reda,
rastu i nama ruže na uskoj našoj stazi;
i takvih ruža nema
nikad u vašoj vazi.
Ljubav je naša ljubav,
a nije hrpa sline
U srcu svakog od nas
vječnost svoj žižak pali,

drukčiji mi smo lonci od iste rajske gline...

Prilozi za biografiju

Sve ono što niste znali o bagerima, štipalicama, šestarima i ostalim sitnicama koje život znače....
Image Hosted by ImageShack.us

Top lista šovinista


Đok of d dej



Dragi moji blogeri, budući da vam đok of d dej nije dovoljan, samo za vas sam postavio sljedeće: ovo dolje je pretraživać viceva. Vi upišete pojam ili riječ, recimo "buhtla" ili "hemoroid" i pretraživać će vam pronaći sve viceve koji sadržavaju te rijeći. Nema na čemu.