Milat Hadžibegović leteći bager https://blog.dnevnik.hr/milat

nedjelja, 05.08.2007.

Mlačna noć.....

Malo sam glazbeni izričaj bacio više na heavy . Tako da one pjesme sa prvog kvazi-cd-a baš i nisu ono što radim. BIlo kako bilo, evo jedne pjesme. Pa vi kako oćete....

Po ko zna koji puta početi ću pjesmu bez tebe
Zato što tišina jedini je pravi odgovor
Na to što bih htio kad se sjetim kišne subote
I onog među nama što se u tom trenu srušilo

Plesala si bosa, latica na dlanu anđela
A ja sam tebe htio ko što drugi možda žele svijet
Sad si crna krinka, zadnji cigar prije strijeljanja
Previše si blizu, ali ti ime nikad neću rijet

Mediji su mirni, kažu stiže sunce s istoka
Pretežno sam dobro, sve mi ide, samo jedno ne
Svaku baš što ljubim ne volim, i ljubim odoka
A jedinu što volim ljube nečije tuđe usnice


Volio bi da
Ili me ljubiš ili me mrziš
Da si dosljedna
Jer će tvoj riječ
Biti posljednja


Oduvijek sam mrzio kolodvore
Zato što mi smeta znoj, izgubljeni ljudi i zbrkana galama…..
….a, i zato jer je tamo potonula nada…..
I, stvarno, sad mi nije to što te on ima,
Već mi je to - što sam ja mogao biti on
Ali dobro
Sudba se vuče nekim svojim smjerom
I svatko mora pasti da bi znao kada leti
Samo što neki od nas malo češće padaju od ostalih….
Ali, to je život…
Valjda….
Ja ću te svejedno i večeras čekat
Zato jer sam takav, i ne mogu drukčije
I, kad u ovo mlaku ljetnu noć sjedneš iza posla
I kad na trenutak odmoriš od briga
Hoće li ti pasti na pamet
Da netko negdje upravo pije
Zbog tebe
I za tebe

05.08.2007. u 17:06 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Kad se otraga gleda,
Mi smo u prvom redu
Posude noćne nama i krune su i prijestol
Živimo od rente,
trošeći svoju kredu,
I nemože nam nitko oduzet naše mjesto
Dvaput smo prepečeni,
i nismo plijesno tijesto,
Ne damo se gnječit, i nećemo se dati
I, ne postoji kalup
u koji bismo stali,
sami smo sebi tvorci, vlastiti unikati..

MI NISMO KOPIJE, NE!
MI SMO ORIĐINALI

Daje se nama ono,
što vama nitko ne da
o nama brine anđel što zaljubljene pazi,
bolje od svakog drugog
čuvara javnog reda,
rastu i nama ruže na uskoj našoj stazi;
i takvih ruža nema
nikad u vašoj vazi.
Ljubav je naša ljubav,
a nije hrpa sline
U srcu svakog od nas
vječnost svoj žižak pali,

drukčiji mi smo lonci od iste rajske gline...

Prilozi za biografiju

Sve ono što niste znali o bagerima, štipalicama, šestarima i ostalim sitnicama koje život znače....
Image Hosted by ImageShack.us

Top lista šovinista


Đok of d dej



Dragi moji blogeri, budući da vam đok of d dej nije dovoljan, samo za vas sam postavio sljedeće: ovo dolje je pretraživać viceva. Vi upišete pojam ili riječ, recimo "buhtla" ili "hemoroid" i pretraživać će vam pronaći sve viceve koji sadržavaju te rijeći. Nema na čemu.