Milat Hadžibegović leteći bager https://blog.dnevnik.hr/milat

nedjelja, 22.07.2007.

Mala zemlja-veliki odmor, i još koja glupa teza....

Ljeto je. Kraj sedmog mjeseca. E, neka je. Vručine su. E, neka su. Ima i komaraca. Majku im jebem. Da. Što reći. Dok pišem post u znoju lica svoga, u ovo mlako večer, poetski raspoložen.... Ne znam. Puno tog se događa u svijetu oko nas. Neki su zaljubljeni. Pa im je ljepo. Neki su "opsluženi". Pa im je isto ljepo. Neki su zločesti. Pa im je ljepo. Defakto, svima je ljepo. Ljepota do jaja. Ili jajnika. Jer ja protežiram jednakost spolova.
Ja po danu svaštarim. Ponekad svratim do radija. Štogod učinim oko kuće. Svaku večer sviram. Para točno koliko mi treba da jednom tjedno popijem bocu vina. Više nema. Ljudi ne plačaju. A, i ne moraju. Možda đe otputujem ovaj vikend. Moglo bi bit puno ljepo. A, možda i ne.... Ovisi o puno toga. Pa o tome neću ni mislit. Da. Za kraj, po starom običaju, evo jedan spjev. Ništa osobno. Tek lagana igra riječi, želja, nada i svega ostalog što svakom iole normalnom pojedincu ne pada na pamet. Ajde, živili!

Tek kad stane rijeka pitaš gdje smo došli
Al je sada kasno o tom vodit brigu
Zatvorenih oči kroz snove smo prošli
I odvezanog srca slijedili smo igru


Dotakli smo skupa vrleti i ponor
I nekako se našli tijekom srednje rute
Gdje dok zvijezde gore ne znaju za odmor
Trave dok se viju kazuju nam pute


Uistinu trošim svaki minut tebe
Jer ću jedva tako pohvatati želje
Želim da si ona što mi lista sijede
Ona što će zadnja pružit mi veselje

22.07.2007. u 21:04 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Kad se otraga gleda,
Mi smo u prvom redu
Posude noćne nama i krune su i prijestol
Živimo od rente,
trošeći svoju kredu,
I nemože nam nitko oduzet naše mjesto
Dvaput smo prepečeni,
i nismo plijesno tijesto,
Ne damo se gnječit, i nećemo se dati
I, ne postoji kalup
u koji bismo stali,
sami smo sebi tvorci, vlastiti unikati..

MI NISMO KOPIJE, NE!
MI SMO ORIĐINALI

Daje se nama ono,
što vama nitko ne da
o nama brine anđel što zaljubljene pazi,
bolje od svakog drugog
čuvara javnog reda,
rastu i nama ruže na uskoj našoj stazi;
i takvih ruža nema
nikad u vašoj vazi.
Ljubav je naša ljubav,
a nije hrpa sline
U srcu svakog od nas
vječnost svoj žižak pali,

drukčiji mi smo lonci od iste rajske gline...

Prilozi za biografiju

Sve ono što niste znali o bagerima, štipalicama, šestarima i ostalim sitnicama koje život znače....
Image Hosted by ImageShack.us

Top lista šovinista


Đok of d dej



Dragi moji blogeri, budući da vam đok of d dej nije dovoljan, samo za vas sam postavio sljedeće: ovo dolje je pretraživać viceva. Vi upišete pojam ili riječ, recimo "buhtla" ili "hemoroid" i pretraživać će vam pronaći sve viceve koji sadržavaju te rijeći. Nema na čemu.