Milat Hadžibegović leteći bager https://blog.dnevnik.hr/milat

četvrtak, 31.05.2007.

Prve bore su pod prstima

Primaklo se ljeto, rastanci, i sve što ide uz to. Svaki put je sve teže i teže pružit ruku ili zagrljaj za aido. Ali što je tu je. Svi smo nekako prostorno opterećni. Ja kao i uvijek prilažem pjesmu. Ime ćemo sakrit. Jer nije bitno. Baš svakome.


Privlačno je nekad biti prava noćna ptica
Dana ne znam, noću pjevam, u datumu se gubim
Ženu nemam, ne treba mi, nije to sitnica
Ne volim ni samog sebe, pa što da se trudim

Proveo sam mnoge noći s gitarom i vinom
Godine ne brojim, ne znam kad sam stao
Ali jedno ljetno večer dobih novi sindrom,
Zbog te crne žene ispod sveg sam pao

X
Tako si strasno rekla ime
Kao da je put u nebo
X
S tobom smirio bi zime
I na vrata raja grebo
X
E da se može vratit vrijeme
Ja bi prvi za to isko
X
Ovako teglim svoje breme
I sve sam pare na to spisko

Da na tebe ne mislim


Poznaju me mnoge žene, sve lokalne dajke,
Svakog prvog u mjesecu ponude mi turu
Al nisam neki napaljenik, rađe sanjam bajke
I zbog toga me mnogi vide ko šank-armaturu

Dokad ću si gonit život kao kvazi boem?
Vjerojatno dok me jednom od tu ne iznesu.
Jer vino, dim i lake note izvlače tvoj goblen,
A svaka koma dovodi me na tvoju adresu


31.05.2007. u 12:22 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Kad se otraga gleda,
Mi smo u prvom redu
Posude noćne nama i krune su i prijestol
Živimo od rente,
trošeći svoju kredu,
I nemože nam nitko oduzet naše mjesto
Dvaput smo prepečeni,
i nismo plijesno tijesto,
Ne damo se gnječit, i nećemo se dati
I, ne postoji kalup
u koji bismo stali,
sami smo sebi tvorci, vlastiti unikati..

MI NISMO KOPIJE, NE!
MI SMO ORIĐINALI

Daje se nama ono,
što vama nitko ne da
o nama brine anđel što zaljubljene pazi,
bolje od svakog drugog
čuvara javnog reda,
rastu i nama ruže na uskoj našoj stazi;
i takvih ruža nema
nikad u vašoj vazi.
Ljubav je naša ljubav,
a nije hrpa sline
U srcu svakog od nas
vječnost svoj žižak pali,

drukčiji mi smo lonci od iste rajske gline...

Prilozi za biografiju

Sve ono što niste znali o bagerima, štipalicama, šestarima i ostalim sitnicama koje život znače....
Image Hosted by ImageShack.us

Top lista šovinista


Đok of d dej



Dragi moji blogeri, budući da vam đok of d dej nije dovoljan, samo za vas sam postavio sljedeće: ovo dolje je pretraživać viceva. Vi upišete pojam ili riječ, recimo "buhtla" ili "hemoroid" i pretraživać će vam pronaći sve viceve koji sadržavaju te rijeći. Nema na čemu.