< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga


hits


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


.Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us...ovo je moja druga strana života...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us


....NEKOLIKO SLIKICA....
Image Hosted by ImageShack.us..ovo je jelena...ona je
jako simpa cura........
Image Hosted by ImageShack.us....BARBARA
moja frendica i skoro suseda,
uvjek je za akciju.....al radnu...ha,ha
Image Hosted by ImageShack.us..ovo je martina
...luđakinja iz doma...( šala)

Image Hosted by ImageShack.us...MILENA,
izgleda opasno,al nije, vrlo je simpa...

Image Hosted by ImageShack.us....VALL,moja best
frendice i to još iz osnovne.....zakon cura..
malo zajebana al ok..

Image Hosted by ImageShack.us..LUCJA..
moja sestrična,ima tek 1 i nešt a tak je
slatka.....ljepše djete nisam videl......ona
je moja mala maza....

Image Hosted by ImageShack.us....moja sestrična
NATALIJA i mala lucika...

Image Hosted by ImageShack.us..moja druga
sestrična ANTONJA,dobro izgleda zar ne???

Image Hosted by ImageShack.us....cure s razreda,
IVANA I MATEJA...

Image Hosted by ImageShack.us..MOJI CIMERI,
MATJA,NIKOLA I DANJEL....

Image Hosted by ImageShack.us..KIKA I JA...
.cura iz doma...odnosno poštar...ide
u poštansku školu..

Image Hosted by ImageShack.us..simona i valll..
..moje jako dobre frendice..uvjek su
tu kad neš trebam.....

Image Hosted by ImageShack.usvall i martina,
konobarica u krugu....zenska je
stvarno zakon ,nema bolše konobarice
od nje...

Image Hosted by ImageShack.us...ja na firmi
prošle godine..a pored mene je
mij kum Marko....znam izgledam
čudno...

Image Hosted by ImageShack.us.nata..
ona ide u bedex u skolu al je iz mog
sela...soseda....e ona je poseban
slučaj...sala..

Image Hosted by ImageShack.us...dada i ja,
isto poseban slučaj i to još iz
osnovne,,,,,

Image Hosted by ImageShack.us..vall i ja,
to mi je najbolja slika,jer smo tak
lepo ispali...zar ne???

Image Hosted by ImageShack.us...tri pijandure
tomislava,melani i nata....ha ha ha


...nekoliko slika..

Image Hosted by ImageShack.us...moja best
frendica u domu..
sijana,upravo se sprema
za foto sejšen,
želi bit model...
pa nek joj bude sretno
Image Hosted by ImageShack.us...još dvije
meni jako dobre frendice
....Milena i Dijana

.....TULUM U DOMU
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 05.12.2007.

evo me.....

haj..nije me dost dugo bilo.....al znajte da se ništa bije promjenilo......samo mi malo fali zg.......crycrycrycrybelj..al zaboravim na sve te probleme kad se svaki dan sretnem s novom ekipom...svi smo pomalo ludi i otkačeni.........jebiga kad ja nisam normalan kako bi onda bili drugi..........ovu sub idem valjda u rotor,,,,,,,a nisam več dugo videl natiku i lanu...nadam se da me nisu zaboravile..poz njima i svima koji me znaju....
njaminjaminjaminjamiblablablablaheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadburninmad:nono
Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 3| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.