Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari da | ne

Iako postoji offical site,jedna Mikrofonka drznula se napraviti i blog!


Mikrofon Star Offical Site

Club Penguin Forum Hrvatska

Glazbeni blog

Igre.hr

Forum.hr

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

19.01.2011., srijeda

Drugi post-ne idem na skolski zbor!

Dragi ne/citatelji! Srijeda je! Srijedom je zbor u skoli! Pripremamo se za Valentinovo. Ali ja ne idem danas.
Moja prijateljica Ana nece ici jer ide na natjecanje iz povijesti,a meni se neda biti tamo sa ostalim curama i petasicima koji vise po meni!! I tako sam odlucila provesti jutro kod kuce,uz Facebook i forume!
Ana kaze kako ovaj mjesec nece dolaziti na Mikrofon Star jer kaslje kao luda i ne moze pjevati! A dobro se sjecam da je jucer pod likovnim pjevala!!
No dobro,ionako me ove subote tata vozi na Mikrofon...:3
Moje jutro uz internet lagano prolazi,a ja posto ne idem na skolski zbor,pjevat cu uz You Tube i pokusati izluditi susjede! :D




Mikrofonka Image and video hosting by TinyPic

- 11:10 - komentari [1] - isprintaj - #

http://anakralj.blog.hr *** design by ana kralj