MOJA AUSTRALIJA

srijeda, 26.11.2008.

POVRATAK

Moj mavi suko

mahPozdrav svima;Evo napokon duzeg vremena da nesto objavim.Tesko je naci temu o cemu bih se pisalo jer mi je sve uobicajeno.Ali na poticaj ousi girl pokusat cu nesto.Susa vec osmu godinu i to bih otprilike boi naj veci problem.Restrikcija vode,nesmijes zalijevati,nesmijes se dugo tusirati niti sam sa partnerom i pogotovo.Okolo po dvoristu zasadeno milijun raznog cvijeca,a nesmijes zalijevati.Neki dan je bila SMS anketa gdije pitaju dali bismo mogli da jos smanjimo potrosnju vode na oko 100 dnevno po osobi naravno 60% ljudi je reklo da nebih moglo.Oni se cude moja zena i ja vise potrosimo kad piskamo svaki cas kao ribice,za kupanje da se niti govori.Ovo u vezi piskanja da pojasnim(kad su ljudi malo stariji i manje se krecu rezultat je cesto piskanje) Ha Ha Ha malo sale na nas racun.Iskreno da kazem kise ima ali naj cesce na pogresnim mijestima ili na pravima ali previse.Kao sto je slucaj sa Brizbanom tj istocnom dijelu Au.Druga tema je ekonomska kriza polako kuca na vrata.Mada ovi nasi gulikoze (citaj politicari)kazu (citaj lazu)da ce nama biti dobro tj bolje nego drugima drzavama(je je znamo nigda ni bilo da nam nekak ni bilo pak ni vazda nedu da nam nekak negu)Nek oni j..u.Ide bozic pa nam lazu da nece biti krize da se mi nepanicimo i da za bozic potrosimo sto vise novca,a kasnije ce nam reci Ops.Masu nam ispred nosa imate jeftinije gorivo (trenutno malo jace od $1)mi kao neprimjecujemo da je nas mister Dolar na samrti.Nema ga pola kad se sjatimo kakav je to bijo covjek.Bili smo se zasitili naseg starog premijera Mr Howarda i njegove liberalne stranke.Izabrali smo Mr Rud-a (rud se inace kaze za naprasitu osobu).Mislim da jedno drugom odgovaraju.To je covjek koji je bijo beskucnik i jedno vrijeme je spavao u automobilu,kasnije je bio cistac,jednom novinaru koji je inace politicki komentator cistio je kucu,kasnije se dao u politiku i jedno vrijeme je bio diplomata u Kini.Gdije je cak naucio Mandarin (Kineski jezik).To bih mu bila i naj svijetlija tocka posto je Kina na putu da postane naj veca svijetska sila.On je jedini koji sa njihovim premijerom prica na Mandarin.Nama se inace svidijo jer lijepo je pricao (smud talker).Dosad naj vece ,a mozda i jedino sto je uradio od obecanog je to da se izvinuo Aboridanima.Dosta o politici.Slijedeca tocka dnevnog reda .Nedavno smo zena i ja bili kod frendova u posjeti nista narocito,po starom.jedino sto me se naj vise dojmilo je to da sam vidio da njihova dijeca imaju nekakvu elektronsku spravu koja imitira prdez (fart)i to je na daljinsko upravljanje,tako da se ta naprava postavi u blizini gdije posjetioci sijede tako da dijeca mogu iz daljine da upravljaju s time.Ili si stave u dzep pa da emitiraju prdez.Svasta je danas napraviti dijeca nemoraju cak ni da prde,rade to na digitalni nacin.Zamislite,a mi smo si to morali sami praviti,nisu nam trebale ni baterije i daunlodovanje sa interneta.Kad smo vec kod prdeza sjetih se da je prije nekoliko godina ovdije bjo za kupiti prdez u kesici.Na kojoj je bila slika poderanih hlaca na zadnjici,da jesmo kupovali ponekad da se malo zezamo,ali ipak smo se vratili nasem tradicionalnom nacinu.Sta sve nema za kupiti samo treba $.Zadnja tema dnevnog reda:Dolazi bozic,isli bismo malo na godisnji,u meduvremenu sam se zaljubio u kajak i veslanje te mi se rodila zelja da si kupim kajak.Nazalost za ovaj godisnji ga necu imati jer dvosjed kajak dode oko $2000,iznajmljivanje oko $50 dnevno,tjedan dana godisnjeg od oko $700 do oko $2000.Tako da cemo biti zadovoljni ako si priustimo samo godisnji.Toliko za sada u nadi da sam vas makar malo nasmijao sto mi je i bio cilj.Zelim da iskoristim ovu priliku da vam svima zaselim sretne bozicne blagdane.I citamo se.pjeva

- 08:04 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ta Čudna Australija mah

  • SVASTARAzujo Evo ukratko sadrzaj o cemu se ovdije radi;Zelim da opisem Australiju u naj kracim crtama na naj jednostavniji nacin tako da svatko tko naleti na ovaj sajt moze na brzinu da procita i da ide dalje.

Linkovi

Sve za Vize headbang

Glavni Gradovi pjeva

Image Hosted by ImageTitan.com
Image Hosted by ImageTitan.com