Posljednji tragovi izgubljene mladosti

02.02.2007., petak

La la la la....


Oi...evo nisam dugo pisala, pa da napišem nešto! Neznam kaj da velim, čudno mi je sve! Malo sam tužna, pa sretna, pa me boli za sve...i tako to ide u krug...Prošli post je bio neka ono opsjednutost,al bilo je dobro i još traje! No dal je to opće bitno!? Nije naravno...Danas idem na gig od Bad Copy u Akvarijus...jedva čekam! Idemo frendica i ja i brijem da će zabava bit luda! Jedva čekam, jedva čekam da opet vidim Ajzaka na gigu-hehehe! Ak ću bit u stanju opisat ću vam gig i možda stavit neke slike pa da podjelite i vi samnom moju sreću...nut
Što ima u zadnje vrijeme, pa niš...puno toga ima, al neda mi se sad o tome pisat...Nisam baš na kompu u zadnje vrijeme i to mi je baš super, al sad sam bolesna bila pa sam opet podivljala doma od kompa...he he he he!
A imam neke nove slike...mislim, iam ih gro...mogla bih stavit neke...bum vidla!
Odlučila sam kraće pisat postove i ne dosađivat i nadam se da ću opet postati redovita...No moram se malo usavršit kod dizajna...ne kužim se u te brije...no budem ja to sve....ajd pozdrav i pusa! Stej kul! smokin

<< Arhiva >>