Posljednji tragovi izgubljene mladosti

15.10.2006., nedjelja

Petak 13.!!!!!!!!!!!!!!

Oi...Ko što već znate, jučer je bio petak 13. tj. sad već prekjučer. I odma ću reći da je dan užasan bio. Počelo je ok, sve je bilo najs, cijeli dan sam sa frendicom iz osnovne zujala po gradu, gledala za poslove u sc-u, otišla na pivu u Krivi put...I tak, jedan sasvim normalan petak, osim što su ranije tog dana mojoj meem čopili radio iz auta koji je kupila pred tjedan dana možda. Bila je ful sretna oko toga i baš joj je to bilo kul...i opa, ode...Dabog da crko i kugu dobio taj koji je to napravio...I ništa, dan odmicao dalje, frendica iz osnovne ošla na kvart, ja dočekala frendicu...Ona došla, mi kupili cugu i ošli na starački pit. Ostali naši prijatelji su svi zujavi bili, svi negdje, nešto, sve nešto zbunjujuće. Neznam kak stvorili smo se u Melinu, eksam neke rakije, pušim manično pljuge s nekim likovima, pričam sa ljudima i ono druženje ko druženje. Odjednom su se svi stvorili kod melina. I kaj dalje, opa, mi ošli u Purgeraj i tamo je počelo sranje. Frenda počeli nabijat redari u kombinaciji sa par ludih skinsa, ja gledam ( još nisam nit skužila da je to frend na podu) i dođem ja i pitam da koji kurac tuku jadnog čovjeka i vidim to mi frend. Poludila, liku rekla da ga ostavi, da ga ne tuče više, da koji mu je, da je dovoljno dobil batina...Kad ono lik se okreno i mene palicom tup-tup dva puta u glavu. I nos boli, znala sam da mu je nešto, i cijelo sranje, došla murija, hitna, na hitnoj ujutro, Trauma, Šalata....Neki lik isto dobil batina od tri frenda moja kolko sam skužila. I oni su kao završili u zatvoru. Mislim neznam ja, meni je nos zadobio lakši prelom i usnica naotečena i ljubičasta pun kurac. Zbilja užasno...Ja neznam kaj je to bilo, od kud tolko bijesa, ljutnje i agresive. Nešto se ružno osjećalo u zraku. A tako neočekivano. Do nedavno smo ono se zajebavali, a sad ja odjedamput u bolnici na snimanju. Mislim koji kurac! I frendu strgano rebro i leži ceo dan i sve ga boli i užas...Fakat ima primitivčina na svijetu, tome treba stat na kraj. Sve snage ujediniti i udružiti da se to neobuzdano nasilje spriječi jer čemu da budu potrgani nosevi i rebra...Čemu to vodi...Pa ljudi, živimo u 21. stoljeću, a ponašamo se ko neki barbari i neandertalci...Čak nit životinje nisu tako agresivne jedna prema drugoj...Još jednom stop nasilju nad ikime, a pogotovo nad nama ženama...Pozdrav!

<< Arhiva >>