Posljednji tragovi izgubljene mladosti

02.09.2006., subota

Evo malo umjetnosti moje...he he!

Evo...napisala sam jednu stvar...Pisala sam je 3 sata( ne morate vjerovat), ali jesam...Ponosna sam na nju i nadam se da će se i vama svodjeti...Čak sam i neke bitove za nju šiknula, ali sve to još treba doradit...evo za sad samo vokalni dio...heh...pa idemo!

Prvoklasna kurva

Uvijek sam bila prvoklasna kurva
Sada znaš me ti i tvoja bagra sva...
smucala se gradom u gluhim noćima
to što danas vidiš je tuga u mojim očima
Jer...nikad nisam pazila, mama me nije mazila
nisam kao ti, mukotrpan put sam gazila
i što god opazila, na greškama učila,
ulica me izučila, a surovost grada obrazovala...
....i što mnogima sam dala, opće se ne žalim
još uvijek sam Up...i palim i žarim
za nikoga ne marim, sve u 16 barim...


Dečko, ovdje Brutal de iz Gornje Dubrave
nemoj se kurčit pa te moji neće da rastave...
dobro čuvaj se, padaju glave
znam da teško je...kada te na cjedlu tvoji ostave
sve to su...ulične strave
sve to je...učiteljica života
svak...da-da...drži se svog plota
dok pljuga...ne-ne...se mota
i onda...o da-da... stvara se nota!!

Ja sam Brutal Di, bičarka iz kvarta
držim se uvijek svojeg početka i starta
a odjevni predmet već dulje mi je marta
ovo što sad bacam, nije zadnja karta...
...Kaži...Brutal Di je tu uvijek za kru
Ne laži...jer Brutal Di je tu uvijek za kru!!/* 2

Prvoklasna kurva sada te uči
kako da se ponašaš i što obući...
Pa slijede instrukcije kako curu svući,
jer nije ok kad se netko muči,
stoga...kad si jadan bolje piči kući
momci iz hood-a mogli bi te zatući
ne bi bilo fer da te hitna doma staroj isporući!
Moji su posli s onima koji imaju muda
koji dobro jebu i dolaze iz hood-a
al svakog ću ja dobit bez imalo truda
Što?...pak ti se diže?!...u koja li čuda!!

Prvoklasna kurva ovim gradom vlada
ostat ćeš bez dečka iako si mlada
izjebat ću ga tako da će zaspat ko klada,
nemoj mene jebat...mogu rješiti to odma sada
zveket par nabijenih pištolja
par rabljenih mačeta...i evo ti pokolja
jedna ćakija, a možda i zolja
il pritisak na tipku i letiš usred polja.

Brutal Di...u ludoj kombinaciji
spremna za fuk na svakoj lokaciji
ili bilo kojoj čudnoj destinaciji!!


Evo...to vam je to...ak vam se ne sviđa...ko vas jebe...hehe!! Upravo pričam sa Ruskinjom lezbom prek voice chata...ima nice glas, a i vidla sam ju...nije loša...ali hello girl ja ti nisam lezba....heheh!!! koji smijeh, a mala ima 18 godina...nevjerojatno! Ma užas...idem ja sad...KOd frenda doma na cugic...pa učit opet...pusjec...kad napravim bitove do kraja bit će te prvi kaj su to čuli...mahlud










<< Arhiva >>