Posljednji tragovi izgubljene mladosti

16.08.2006., srijeda

Kad se male ruke slože...

Oi...evo doletih malo ovdje da napišem nešto. Neznam opće kaj da kažem, ali nekak mi se piše da ne bi bilo da sam zapostavila blog, da sam neodgovorna i da nikad se ne držim do kraja onog kaj započnem...No ovo sad nije rasprava o mojoj neodgovornosti, ljenosti i sličnim stvarima...Za to postoje majke...hehehehehwink
Jučer je bi jedan od boljih dana mogu reć...Bila sam na odvratnom smrdljivom Ribnjaku ibilo mi je dobro. Frendica, burky, scouti i ja...predobro kaj ne...Fakat nas je bilo gro i doslovce smo okupirali Ribnjak,ali koga jebe, to je bilo naših 5 minuta ( točnije 8-9 sati po noći). U početku se nisam baš najbolje snalazila jer su ovi već bili poprilično pijani, a ja tek 2 pive popila.No ubrzo je počelo...Cap...frendica i ja krademo besramno na bengi, neka cura plaća vino, samo neke pive doletavaju...idemo radit đir po Njaku, upoznajemo neke skejter reperčiće (jeote u zadnje vrijeme opet su počeli napadati ti čudni hip-hop likovi..damn), likovi počnu bacat neku šprehu, ja nekog lika cimam da je jadan i da je ist sajd bolji ( a pojma neam o toj ziki...haha), lik poludi, počne rokat, ja mu vraćam i op eo ti betl...ahhaahhaha!! Pili smo s njima i bilo je ok...bili su so funny...A za to vrijeme na klupici do, burky i izviđači, pijani, ja doletavam, pjevam s njima, udrobljeni, razbija se litra vina, ja se derem da oću da mi sad daju 20 kn...Idemo kao u Melin, srečemo neke Francuze, Nizozemce, Talijane, počnemo pit s njima... Ja brbljam engleski sve u 16, a sve mi se meša...Objašnjavam nekom Francuziću da je EU sranje, da je to u kurcu, da je do pljačka...i neznam kaj još...Pa mu počnem pričat o povijesti Hrvatske, ali kao nisam patriot...ma sick...sick dragi moji...udrobljenitis totalni...Ali zabava prava...Multinacionalna družina pijane mladeži gdje svak svoje priča...hahahahahahahahahaha!!!! Ma kad se male ruke slože, sve se može, sve se može...heheh! Bratstvo i jedinstvo...snaga...ma pukla sam...ajd vozdr idem četat on icq..hah!! Pusakiss

<< Arhiva >>