Moji frendovi

Valentina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja druga najbolja prijateljica Matea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valentina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea i Valentina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matea i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja i Rija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kiki, Maja, Anja i Marina (išla sam po redu)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naša mala mrvica u borbi s mrkvom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tena ljepotica moja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Budimirka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Megi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja sekica Lana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valentina, Matea i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Igor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Alen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Edi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ega

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kurto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Matej

Image Hosted by ImageShack.us


Edi i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kurto i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Valentina, Željak i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Megi, Sanja, Valentina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Sanja i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Valentina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Megi i Valentina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Magdalena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ivana

Image Hosted by ImageShack.us



Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ena- zavodnica naša hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Tena

Image Hosted by ImageShack.us


Braco Matošic maneken naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Braco Begić
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Marija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Matea=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Connect - Brige Ug...




IZRAČUNAJ KOLIKO IMAŠ ŠANSE KOD SVOJE SIMPATIJE

Ko sam ja?
E pa ja sam jedna luda cura u pubertetu.
Koja ima jako punooo prijatelja
Živim u jednom lijepom gradu.
Zovem se Mihaela.
Prijatelji me zovu: mela, melica, miki, mala, luđakinja...
Eto više o meni će te doznati ako budete posječivali redovito ovaj blog.

Ovo sam ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






: trosjed.net.hr/mhaea

Pjesme









Tose Proeski
Jedina


Magla na mom prozoru
mirise na nevolju
nocas sam ti tako sam
kisa pere ulice
gdje si moja ludice
jos bi nesto da ti dam

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref.
Jedina, sta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presusila
jedina, sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka nocas grmi
i nek se dusa mrvi
samo da ti cujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
trazim tebe, trazim nas

Ref. 2x

Tose Proeski
Pratim te


Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)


Tose Proeski
Mjesecina


Pusti nocas lose vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na guzve glasne
i letove sto kasne

Stisaj nocas telefone
nek nam samo srca zvone
ugasit cemo svjetla sva
samo mjesec nek nam sja

Ref.
Nije mjesecina to sto sja u noci
to su tvoje oci pune ljubavi
nije mjesecina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele sto me zavele

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i secer
za moju srecu bice dosta
tvoje usne ovu vecer

Ref.

Ref. 2x

Tajci
Hajde da ludujemo


Ne moras biti bogat i lijep
samo budi dobar i pokloni mi cvijet
ne moras biti snazan i grub
da budes sav moj svijet

Ti si momak za pobjede
dvije prave rijeci bit ce dovoljne
plava zvijezda na nebu sja
ti si onaj koji tajnu zna

Ref.
Hajde da ludujemo ove noci
hajde zaljubi se u moje oci
tvoje su usne kao cokolada
to mi se dopada

Tajci
Moj mali je opasan


Moj mali je opasan
al tako je drag
on je nemiran i nestrasan
kao crni vrag

Jedna ruka, druga ruka
ispod haljine
e moj mali tako ne ide

Ref. 2x
Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
kada krene u grad

On nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene
on nosi tugu u ocima
a voli samo mene

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti

Moj mali je opasan
kada je mjesec mlad
moj mali je opasan
a tako mi je drag

Ref.

Volim ga dirati
i maziti i ljubiti
i svi mi kazu
glavu cu izgubiti

Sandi Cenov
Malena


Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Ref. 4x
Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falit ce mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet

Sandi Cenov
Tamnica


Prozor za gledanje
balkon za suncanje
soba za spavanje
dana na bacanje, a noci pune sna
ustvari, nicega

Ref.
Ova tamnica je mogla biti dom
pravi topli dom, moj i tvoj, tvoj i moj
ovo nebo nam je moglo biti krov
da sam bio ja sretan kao on

Za zivot vlastiti i za pocastiti
nadje se, snadje se
za snove sluzim ja, za pricu drugi svi
za srecu sluzis ti

Ref.

Ref.

Dana na bacanje, a noci pune sna
ustvari, nicega














ponedjeljak, 14.07.2008.

Evo povratak =)

Evo mene nakon dugo vremena odlučila se vratit... Ma sad ću češće pisat (bar se nadam hehe)... Što se tiće novosti ima ta da nas me društvo skoro raspalo =(... Ali hvala Bogu sve je riješeno .... Ne bi mogla bez njih jako ih puno volim... Onda čestitam novom paru mojoj keki i braci... Jako dobar par, jako su keksi, a sto je najvažnije oni su tu kad me ostali napuste... Kako je krenulo bit će još 3 para ali otom potom... Upis u srednju je jako dobro prošao... hehe ma de nadam se da će razred bit ok i onda je sve super... Kod mene ljubav tako tako... U subotu sam dobila što sam željela i nisam požalila =))... Ovaj post će biti malo drugačiji u njemu ću pokazati svoje osjećaje i oprostiti se od jedne osobe koja mi previše znači... Onaj za koga je znati će da se na njega odnosi... O toj osobi mogu reci sve najbolje, same pohvale... S njim sam doznala sto je bit ljubavi... Uvijek sam tražila savršenu osobu bez mane... Ali s njim sam naučila da treba i davati i tražiti... Da niko nije savršen ali mi moramo ne savršenu osobu voljeti savršeno... E da to sam naučila, dok pišem ovaj post u meni se javljaju stare uspomene, lijepe uspomene, pune sreće, kad se sjetim koliko mi je sreće i novih stvari donio... S njim sam osjetila novi osjećaj a to je ljubav.... Prošlo je dosta vremena... Nažalost više nisam dio njega njegovog života... Vrijeme liječi sve rane pa tako i ovu... No kad sam ga vidjela, počeli su se buditi stari osjećaji... No trebalo se suzdržati zbog nas a i zbog same sebe... Saznala sam da su naši osjećaji jako slični ali tu nema povratka... ne bi bilo uredu da zbog nas pati neka druga osoba... Možda nitko i ništa nećemo biti, ali zato nitko neće biti kao mi... Sve je gotovo =( bar za sad, ko zna što nam sudbina nosi možda i budemo jedno drugom sve... a možda i ne... U mom životu pojavi se nova simpatija, ali njega nikad zaboravit neću... Znam da sam ga možda i povrijedila, i znam da nisam rekla neke stvari koje sam htjela... Teško mi je ostati bez njega barem kao prijatelja... Ali izgleda da mi je tako suđeno... Ti si postao dio mene, onaj dio kojeg najviše volim... Nikada te neću zaboravit jer nekada si mi bio sve, možda negdje duboko u srcu si mi još sve samo mi to nije jasno... Oprosti mi molim te ako sam ja kriva za nešto... Zaboravi prošlost, zaboravi sve ali ja sam uvijek iskrena bila pa i sad kažem voljet ću te zauvijek.... Ovaj post završavam u suzama... Eto ja se nadam da će ovo ta osoba pročitati jer samo želim da zna kako i šta osjećam... Valjda vas nisam previše zamarala.... pusa svima....



| Just Say SomeThiNg (97) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.