utorak, 04.08.2009.

plan

Da, ja sam žena s planom, a plan je sljedeći.

Danas ću dočekati dvadeset i četvrtu uz televizor i Vladu. On je imao neku ideju da me izvede, ali budući da ta ista ideja nije dočekana prevelikim oduševljenjem, odlučili smo da nećemo raditi ništa. Baš onako kako mi i paše u zadnje vrijeme.
U posljednjih par dana misaono pripremam jetru za nadolazeće. Kažem joj: "Jetro! Ne podbacuj do 20.8.", a jetra slegne ramenima i kaže "Dobro."

Busevi su fuj i mrzim ih, ali moja nova, megakul kolegica će putovati sa mnom pa će mi biti lakše. Putem ćemo gajiti mržnju prema autotransu Rijeka jer nam ne da studentske popuste bez neke njihove iskaznice i čavrljati o Majinom novom dečku. Kovat ćemo plan kako pronaći dreka koji mi je otrovao mačka. Onda ćemo kovati planove kako tom dreku zagorčati život. Na kraju ćemo shvatiti da su naše inspektorske ideje zakurac pa ću ja opet biti samo tužna. Stvarno sam voljela tog mačka.

Na Rab ćemo stići u petak oko pola 7 gdje će nas dočekati moj brat te kasnije majka koja me dugo nije vidjela pa će vjerojatno neko vrijeme biti dobre volje. Nadam se da će dobiti inspiraciju za hranjenje svoje jedine kćerke i da će se ta inspiracija ostvariti u pohanim palačinkama sa sirom i mesom.

Zatim ćemo se Maja i ja smjestiti u mom miniapartmanu koji je zapravo velika soba, ali miniapartman bolje zvuči. Kad se smjestimo i nažderemo, našminkat ćemo se, obuć i bit seksi i tako seksi izać u vruću ljetnu noć. Usput ćemo kupiti najeftinije vino koje neće umanjiti naš seksipil, sjest u park za veliki, kameni stol i pit.
Prije sjedanja i otvaranja jeftinog vina, Maki i ja ćemo skakati i grliti se jer se nismo vidjeli godinu dana.

Nakon šest do sedam sati intenzivnog alkoholiziranja i trovanja nikotinom (s moje strane. Maja je jadnica jer je prestala pušit), bacit ćemo se u krevet i zaspat ko klade. Maja će onda čuti moje ženstveno hrkanje iako vjerojatno neće pomisliti da sam slatka kao što to misli Vlado.

Sljedeći dan ćemo se kupati pa jesti, šminkati se, biti seksi i piti jeftino vino i medicu.
Dan nakon toga isto.
Pa opet.

Onda ćemo možda otići posjetiti Azru na Krk i biti tamo seksi s jeftinim vinom.
Pa nakon tri-četiri dana opet širiti seksipil Rapskim plažama sve do 20.8.

Eto... to je plan.

A drek koji mi je otrovao mačka će pišat krv.

13:47 reci 2 printaj *:)o=

<< Arhiva >>