nedjelja, 28.06.2009.

u 2

Žena koja feminizam poistovjećuje sa četiri glupače iz Sex i Grada nije žena, nego nezrela balavica.
Sve dok će se žene vidjeti kao Carrie, Samantha, Charlotte ili Miranda, nećemo biti ništa više od šupljoglavih parazita koji brzo pričaju i nose skupe cipele.

Zar je ženska inteligencija i evolucija u posljednja dva tisućljeća uspijela dostići tako nisku stepenicu?
Odkada se to neovisnost i sloboda mjere u količini naslaganih cipelica i torbica? Ili muškaraca s kojima si dijelila krevet?

Znači li to da se borba zapravo svela da se jebemo sa više od jednim (koji sada više ne mora ni biti naš suprug, muž, gospodar univerzuma) i da to radimo javno?

Citirat ću J.V. (28) uz teatralno prekrivanje očiju "O Bože, ne!"

15:56 reci 3 printaj *:)o=

nedjelja, 21.06.2009.

romantika

-"Trebali bi te počet hranit nekim makrobiotičkim algama pa da doživiš stotu, a ja ću i dalje jest pizzu pa ću umrijet sa 70. Tako neću biti sama bez tebe."

-"Draga, ne brini. Kad me primi slabost, upucat ću te pištoljem!"

17:37 reci 1 printaj *:)o=

ponedjeljak, 08.06.2009.

kad narastem, bit ću...

Svaki puta kada u rukama držim dobru knjigu, poželim da na njenim koricama piše moje ime i prezime. Poželim da su to moje misli, moje riječi, moji likovi.

Danas sam poželjela napisati Kunderinu "Šalu".

23:24 reci 2 printaj *:)o=

ponedjeljak, 01.06.2009.

jer sam pročitala hybridov post...

dakle hybrid pokreće lavinu, što bi značilo da sam i ja upravo sada dio kotrljajuće mase

moje neostvarene želje: da...

- mi na pici više nikad ne rastu dlačice
- u 50-toj ne postanem brkata, obrvata i čirasta
- dobijem na lotu ove 32 milje kuna
- izgradim ogroman fensi restoran u Lici gdje će jest elton john i ostali bogati pederi
- mjesto gdje je restoran postane park prirode pa da nitko drugi više ne može u blizini napraviti bolji
- upoznam Kevina Spejsija i pitam ga "Imaš za panj?"
- kažem Jasminu Stavrosu da ima preveliku glavu
- postanem duhovni vođa kao Zlatko Sudac i snimam CD i da mi se knjiga koju ću napisati prodaje kao njegova
- da mi Jeep udjeli neki svoj Đip, INA besplatni benzin, HRT kameru, a Konzum novce za džeparac pa da obiđem svijet i postanem hrvatski Majkl Pelin il bar Milić 2
- treptajem oka pretvorim ZETovce u skakavce pa da im onda čupam stražnje noge
- si kupim brod/jedrilicu u kojoj se može spavat i skuhat jaja i kava
- se ne mogu udebljat od čokolade i pizze
- sam pijana čim pomirišim čep jer nemam više novaca za opijanje
- mi ujutro ne smrdi iz usta, da nemam krmeljave oči i da se budim sve ljepša i ljepša
- mi zubi budu uvijek zdravi i bijeli pa da nikad više ne moram kod zubara
- Dijana Čuljak-Šelebaj nestane s malih ekrana, propadne u zemlju i nikad se više ne spomene
- se ne bojim visine, kupim si avion od loto zgoditka i naučim ga pilotirat
- me morski psi ignoriraju (ako mi ikada uopće budu blizu)
- primjer morskih pasa prate i sve zmije (otrovne i neotrovne... sve su iste)
- sinkroniziram neki super crtić i družim se s megakul ekipom (Leš, Kokot)
- mi dijete liči na Gorana Višnjića pa da ga ucjenjujem za novce (za svaki slučaj ako ovo s lotom ne uspije)
- dobijem Nobelovu nagradu ili bar Oskara
- mogu svršit tri puta za redom
- postanem najpopularniji fotograf na svijetu pa da snimam manekenke i vičem im da su debele
- poljubim princa Williama dok još ima kosu
- prdnem u liftu kraj kraljice Elizabete i kažem "Ona je!" s pratećom grimasom
- me više nikad ne ubode komarac
- mi svaki mjesec stigne pet novih knjiga i 7 časopisa u poštanski sandučić od uljudnog, tajnog obožavatelja koji nije stalker i ne čeka trenutak kad će mi gurnut šrafinciger među noge
- u cijeloj mojoj obitelji nitko više ne dobije rak
- me ne pogazi auto
- doživim starost, uživam u bjelini kose, elastičnosti viseće kože i tehniciranju lijevom sisom

02:44 reci 4 printaj *:)o=

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>