subota, 23.08.2008.

ljeto iza nas...

Bili smo u Lici, lovili pastrve, zaključili da bacam ko profesionalac. Izlazili smo u Zadru, slušali Stefanovskog. Zaključila ja da mi Zadar nije baš super grad, zaključio on da mu je Zadar baš super grad. Kupali se na Pagu. Zaključili da smo seljaci jer:

Dok smo sunčali guze na našoj plažici, po puteljku su se spustila dva tipa od nekih 60 godina i dvije cure od 20. Imali su loptice, luftiće, frižider i radio. Navili su cajku, pojeli kilu janjetine sa krumpirom i paradajzom pa otišli u more. Ženskice su se hihotale, dedeki su se hihotali. Jako smiješan prizor. Dva dedeka se loptaju i hihoću kao da im je 14 godina. Vlado i ja sjedimo na plaži i gledamo ih.

-"E Vlado... ja mislim da su ove dvije kurve, a ova dva sponzori." kažem mudro.
-"Ja isto nešto razmišljam u tom kontekstu." kaže on mudrije.
-"To su dvije bosanke koje su prodale pice za malo mora i sunca." kažem šerlokovski.
-"One su dvije konobarice u restoranu čiji su vlasnici ova dva i onda ti to tak ide."
-"Kaj ide?"
-"Pa to. Veća plaća i to."
-"Kakva veća plaća? Moje frendice rade po Jadranu pa sumnjam da daju pice za veću plaću."

Vlado šuti.

Drugi dan sjedimo na našoj plažici, po puteljku se spuštaju ista dva dedeka od 60, iste dvije cure od 20 i dvije žene od 40. Nose suncobrane, luftiće, loptice, frižider i radio. Vlado i ja gledamo što rade.

Dva dedeka su u braku sa dvije žene od 40. Dvije cure od 20 su njihove kćeri.

-"Mi imamo zli um." kažem mudro.


***

Vlado je tjedan-dva prije odmora na televiziji gledao prilog o zaštićenim, skupim leptirima koji lete oko Velebita pa je razvio plan da ćemo se obogatiti loveći te iste leptire.
Jedan dan dok sam sunčala svoje cike na suncu, ogroman, žuti leptir sletio mi je na nožni palac. Najljepši leptir kojeg sam u životu vidjela. Gledala sam ga zaljubljeno.

-"Gle! Leptir na palcu!"
-"Taj je bio na televiziji!"
-"Kolko košta?"
-"Najmanje 500 eura."
-"Samo? Jebeš to."

Pomaknula sam palac, leptir je odlepršao prema šumi dok smo ga oboje zaljubljeno gledali.

-"Ode naših 500 eura." kaže on sjetno.
-"Ne živciraj se, dobit ćemo na lutriji."

***

Nakon dva tjedna Like, ribolova, Zadra i Paga, vratili smo se u Zagreb i proslavili moj rođendan. 23 :)
Nakon dva dana, Nina, Petra, Domagoj i ja bili smo na trajektu za Rab, stigli na Rab i počeli sezonu pijanki. Iako nas Nina i Domagoj nisu baš pratili, Petra i ja smo pile baš svaki dan. Kao da nas je netko pustio s lanca. Prvo vino, pa pivu, rakiju i viski, a onda sve što smo mogle platit. A nismo mogle puno. Domagoj i Nina su nas napustili, a mi smo novce namjenjene za dućan i hranu, trošile isključivo na alkohol. Kad je stigla moja mama i napravila ručak, jele smo kao dva logoraša pračene začuđenim pogledom mame.

I to je to. Ljeto iza nas.

Opuštajuće.
Bapski.
Mamurno.
Lijepo.
2008.

11:53 reci 4 printaj *:)o=

<< Arhiva >>