lipota zore

subota, 16.02.2008.

svanuo je i taj dan


jučer je napokon doša dan kojeg san jedva čekala i često o njemu razmišljala. napokon, jučer, di dej! probudila san se, standardan početak dana, zubi, lice, pišpiš... doručak i kafa. kafa bez cigara. bez cigara, cigara. tukla san ritam raznih pisama prstima o stol dok nisan popila kafu i popila san je puno, puno brže nego inače. onda san išla nešto obavit i kad san se vratila provela san malo više od tri ure sređujući stan. kad bi mi došlo da sidnen promisla bi se "koji ćeš organ sist kad nemoš ni duvan zapalit, radi i muči!" tako san tri ure čistila i redila po stanu. obidvala san i otišla radit. vrime mi je relativno brzo prošlo mada san imala teške faze kad san govorila dici "nemojte nikad pušit, to van nije nikako zdravo, blablabla" u nadi da niko od njih neće nikad morat reć da od sutra ne puši.
kad san došla doma mater je bila cila sritna i rekla mi je da se cila kuća blista i da bogu fala da joj se ćer ostavlja pušenja i mirne duše izašla malo u šetnju pa guzon na kauč i odmaraj. kad nema šta radit, jer se ja ostavljan pušenja. navečer san otišla na proslavu jednog rođendana di san probala sve moguće kolače i to u nekoliko navrata. prijatelj mi je tura pepeljaru pod nos i govorija "ovako si i ti smrdila!"
jutros san opet lupkala ritmove raznih pisama dok san pila kafu. kad san izašla vani sunčat se pila san čaj i emocija je bila vrhunska, na onoj lipoj buri, na suncu, na friškome morskome zraku, a ja neću zapalit. moj sugovornik hoće i drago mi je šta nisan ja ta koja smrdi po ovome lipome vrimenu.
sve u svemu- dobro mi je na momente, a na momente bi glavon u zid. to valjda neće dugo trajat, fizička kriza traje samo 8 dana, posli je sve u glavi. ne koristin ni flastere ni žvake. pari mi se da ću se posli morat i od toga odvikavat. i neću pit pivo neko vrime, pari mi se da bi se ispatila masu da ga popijen bez duvana. to ćemo probat malko posli.
baj d vej-kafa je divnog okusa kad ne pušiš iz nju. mirišeš na kafu samo tako.
viš mi lak :-))

16.02.2008. u 13:53 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

vrag odnija prišu

mail i msn:
braca_grimm@hotmail.com