lipota zore

četvrtak, 31.01.2008.

nema naslova

jebo pušenje. cigara. ostavit ću se toga, ja mi kažen!!!!! i nisan potaknuta ovon nekon najavon novoga zakona i uopće mi se ne da niti razmišljat o tome zakonu. počelo mi je smrdit tako da mi smeta. smrdilo je, naravski, uvik, ali sad smrdi da je to mirakul. ugasin cigaru pa onda gledan u pepeljaru i mislin se a smrada majko moja. počešen se desnon rukon po nosu i mislin se a smrada majko moja, smrada iz moje desne ruke. pomirišen robu i mislin se a smrada majko moja mila. smrada iz moje robe. ja oću da moja roba miriše na lavandu, a ne da smrdi ovako. jebo pušenje. to je legalizirana droga. jebem ti sve! čitala san neki dan kod broda u boci nešto u stilu kako ljudi pišu ono šta in se događa i kako je normalno napisat da si ima proliv ili da ga imaš, to mi je bilo smišno. ovo je neki moj proliv. mada neman proliv i ne želin ga imat. događa mi se da san cili tjedan u nekin obavezama, stalno trčen negdi. nešto mi godi jako jako jako,a nešto manje, a nešto uopće. posljedica je da se sad osjećan ka da san polupijana i nije me briga šta ću izgovorit. jedva jedvice držin oči otvorene, ali sad za uru vrimena, unutar koje se moran okupat, opet trčen negdi pa onda opet u 17 pa onda opet u 20:30. nisu to kafe, nešto su pive, a nešto su poslovne obaveze.
iman prijatelja s kojin se povremeno viđan i puno mi je lipo s njin. organizirat ću se u subotu nekako dobro, napravit ću vraški plan pa ću u nedilju, ako ne bude padat kiša, lipo digod zapičit u planinu. po mogućnosti na imber ili tamo negdi. jedva to čekan.
izopijali smo se tri puta radi našega pajde iz prošloga posta. ismijali smo se i isplakali na njegov račun. a bit će toga još, ja to znan, bit će toga zauvik. volimo ga puno. u nekakvon san blues raspoloženju, sritnon, onon dobron bluesu. u petak je otprilike ovako na obojenoj, tila bi ih čut. oće li neko ić? priton ne kažen da bi ja išla s tin nekin :-)
vidit ćeš kad mi se dogodi da se afanan u postelju sutra u devet uri.
moran se sutra umaškarat jer su mi u vrtiću maškare. i moran bit puna energije. ako vidite koju maškaru s hrpon dice kako se šeće, to san ja. pozdravite me, namignite mi i nasmiješite se. ja ću pripoznat da je to za mene.
mali princ je najbolja knjiga na svitu za podignut raspoloženje, spada ka u dičju književnost, ali je definitivno za od 4 do 444.
slušan ove vedranove velikane na ka-elu. smišni su. tako mi je jedan mali objasnija da će on dobit momka za dva tjedna. tila san se raspitat o kvalitetama pa ako mi se svidi zamolit ga da nabavi i meni jednoga :-) zapravo se radilo o tome da moraju kupit četri kalendara (prema njegovin ričima) dok on ne dobije bracu ili seku, ni sam još ne zna šta će bit. pretpostavljan da moraju otkidat četri lista s kalendara i da će njegova mama rodit u četvrti ili peti misec. ali zanimljivo je bilo slušat ga kako mi to objašnjava.
a jedna je tribala svaki čas dobit brata i objasnila mi je da je ne smin nervirat jer da joj je mami pukla mutna voda koja dolazi iz wc školjke :-)
iden se kupat i neman pojma do kad ću bit ovako polupijana :-)

31.01.2008. u 13:13 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

vrag odnija prišu

mail i msn:
braca_grimm@hotmail.com