lipota zore

utorak, 12.06.2007.

Zbrčkani post


Uopće neman temu, ne da mi se ni birat temu i zašto bi uopće tribala imat temu?!!!! Odbijan imat temu. Na jedno uvo slušan Latinicu od sinoć u vezi NDH i prosto me sramota. Ne želin komentirat jer ni jednu lipu rič neman za reć pa mi je pretlaka pisat samo ružne stvari. FUJ svakako!
Jutros san ponosno odnila molbe da me prime na stažiranje na kojemu punu godinu dana neću primat plaću. Već san se ja s tin pomirila i jasno mi je od starta da nema nego tako, ali isto kad čovik promisli spopadnu ga svakakva pitanja. Ma....
Bila san u ovih misec dana jedan vikend u Mostaru, jedan vikend u Zagrebu, jedan vikend na raftingu, jedan vikend u Fužinama, to sve manje više s mojin izviđačima i moran reć da san se naguštala, da mi je bilo puno lipo, ali isto san se malo i umorila, oće mi se malo doma stat. Sad ću za vikend vodit roditelje na izlet skupa s dicon (između ostalog i jednu ekstra aktivnu, punu energije, samohranu majku tridesetineštogodišnjakinju.... hehe) pa ću u nedilju, nadan se, s Milin ić negdi cili dan se praćakat ka da smo zadnji Česi. Uželila san se mora, a još san se najviše uželila Miloga jerbo on samo radi, radi i radi. Em radi šta radi em piše diplomski i vata profesora po faksu, nema bidan vrimena za dignit glavu. Onda kako me ne viđa koliko je navika, najlakše mu se ofendit na mene bez nekog posebnog razloga, zna on da je jidan pa je uspija izmislit razlog zbog kojeg bi moga bit jidan na mene pa nakon uru vrimena razgovora mu tek postane jasno da je zapravo ljut na situaciju i da ima naprosto preusmjerenu "agresiju". Onda mi je najluđe kad me pita "A zašto mi to nisi odma rekla?" A da san mu odma rekla, reka bi mi da šta je meni, da ja uvik iman neke psihološke analize..... Nije to svađa neka, uopće se ne svađamo, nego ono slatko raspravljamo, a ja mu samo polako otvaran oči dok sam ne dođe do zaključka. To mi je najluđe.
Ovo lito planiran provest lipo, šta više van Splita, po otocima u šatoru, to bolje :-))) i naravski da su u svemu tome neizostavni moj Orebić i moje Fužine :-)))) Mmmmmm..... Iman želju vidit Jelsu, nisan nikad tamo bila pa valjda ću uspit to izvest ovog lita, dva, tri dana bar.
Cili život znan da je Varoš u našemu gradu Splitu labirint, ali ljudi moji jutros san se skoro izgubila tamo. Get znan jerbo ipak tamo zalazin i šetuckan i ispijan kafu i šta ja znan, ali u Varošu mi više odavno baba ne živi, iman samo jednoga prijatelja odo tamo kod kojeg san bila svega tri puta tako da ja zapravo tamo ništa ne znan. Moglo bi se komodno organizirat neko natjecanje u snalaženju u Varošu, ja bi sigurno bila zadnja :-))))
Tako mi je drago da je došlo lito, da se bliže gušti, nisan tila čuvat ni jednu bebicu priko lita, rađe ću guštat okolo, možda neki misle da nisan normalna, ali razmišljala san na način da kad već momentalno neman posal koji mi se piše u radnu knjižicu i koji želin radit u životu,a uštedila san si koju kunicu kroz godinu, onda mi se stvarno ne da radi siće stat cilo lito u Splitu, baš, baš mi se ne da. Lumpovat ću lipo i nadat se najboljemu u 9. misec :-))))
Avantura počinje... Jinxi su izdali novi album valjda i imaju turneju, nekad su uskoro u Dubrovniku, čini mi se. Zna li iko išta o tome? Je li iko čua taj novi album? Ja neman pojma ništa nego ovo šta san upravo napisala.
Post mi je stvarno totalno zbrčkan, neka bude Zbrčkani post :-))))*

12.06.2007. u 14:51 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

vrag odnija prišu

mail i msn:
braca_grimm@hotmail.com