lipota zore

subota, 05.05.2007.

Napokon


Moran se prvo izvinit svima vama koji ste redovito dolazili na moj blog gledat ima li šta nova i svaki put bi vas dočeka već dosadni tekst o tome kako mi je bilo u Fužinama. Skužajte, ništa to nije bilo namjerno.
Totalno je bezvezna stvar sad reć da nisan imala vrimena i da vjerovatno ni neću imat vrimena slijedećih ko zna koliko, ali je jednostavno stvarno tako. Mogla san pisat umisto da san se išla prošetat s prijon ili Milin, mogla san pisat umisto da san ubila oko po ure popodne, mogla san pisat umisto da san sidila doma s mamon i pila kafu i ćakulala..... je, mogla san, ali nisan tila, najiskrenije, nisan tila. Zapostavila san malo ljude, a i sebe radi toga sta bi visila po kompu i nije mi se to svidilo. Najiskrenije, veću mi je sriću predstavljalo i izać i spavat i ćakulat i gledat se i takve neke stvari, nego pisat post. Ne želin reć ni slučajno da mi je blogosvit dosadan, nego mi se jednostavno nije dalo. Koliko je to fer i u redu, procijenite sami. Prošlo bi mi i po 5 dana, a da komp ne bi uopće upalila. Zapitala san se zašto ja uopće pišen blog. Uredno san posjećivala vaše blogove i zanimalo me šta se s vama događa, ali mi se nije dalo pisat šta se sa mnon događa. Mada se nije dogodilo ništa ni previše zanimljivo ni spektakularno, moj običan, lipi život. Ne znan koliko me vas može skužit u ovim emocijama. Ne želin ništa ružno sad odi reć, samo san totalno iskrena i pitan se zašto pišen uopće blog. Počela san zato šta mi je bilo zanimljivo, pa san se mučila izabrat teme o kojima bi mogla pisat, pa san skužila da nisan baš totalno iskrena i da ponekad važen šta ću napisat da me ne bi neko krivo shvatija i, jelte, ipak me neki ljudi i znaju glavon i bradon........

Sad stvarno ne znan šta bi još nadodala, ovo se nisan tila pravdat baš, možda je ispalo tako, tila san samo bit iskrena koliko god mogu u ovome momentu. Uvik kad ovako pišen ili pričan o svojin nekin emocijama, bude mi malko neugodno i uvik sve sprčkan u ovakav kupus i ne znan kako bi pojednostavnila da to bude mislima dovoljno široko, a ričima dovoljno kratko i jasno. Zato probajte molin vas spojit odi kraj s krajen ili početak s početkon ili kraj s početkon ili kako već.
I fala in!
Sad san pročitala cili tekst i ona moja rečenica na početku da ništa to nije bilo namjerno je u stvari notorna laž. Je, bilo je namjerno kad pročitan sve ovo šta slijedi nakon te rečenice, očito je da je bilo namjerno jer mi se naprosto nije dalo. Rađe san sidila, ležala na suncu i još san brdo stvari radila rađe nego pisala post. Znači da je namjerno to da nisan pisala post. Ajme parin neki teži pubertetlija.

05.05.2007. u 12:16 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

vrag odnija prišu

mail i msn:
braca_grimm@hotmail.com