lipota zore

srijeda, 04.04.2007.

Fužine

Uputili smo se relativno kasno, tek oko 4 ure popodne. A nismo ni mogli ranije kad Mili radi do 15. Sva srića da su Hrvatske ceste izgradile Dalmatinu pa smo već za 3,5 ure stigli na odredište. Puten smo stali na redovitu stanicu kad se vozimo autoceston-na pumpu Tifon koja je, ja mislin, najskuplja, cijene su u skladu sa cestarinama, ali za nekoga ko se ne vozi nego 2 puta godišnje autoceston, može se izdržat. Kuća nas je dočekala dobro ugrijana, unutra je bilo 20 stupnjeva, a vanka 6. Raspakirali smo se, izležavali, guštali.... i tek oko 22 izili večeru- manistru u suvo s tin da san toć ponila od doma da se ne moran puno za___vat. Odgledali smo i Seinfelda kojeg oboje volimo, šta inače priko tjedna ne činimo jer se rano dižemo, a Seinfelda su stavili u ure kad su samo šonanbule na noge. Mi smo bili šonanbule taj dan.
Nismo se ujutro rano digli, tek negdi tamo oko 10, polako i s gušton marendavali, pijuckali kafu i čitali novine. Oko podne su nan došli prijatelji iz Zagreba, mladi bračni par. Ostatak dana smo se šetali po prirodi i guštali, jeli štrudele i pili pivo tj. oni su pili pivo, a ja san vozila.









Oko 19 smo se vratili doma, muški su se uvalili na gradele, a mi smo imale očistit i začinit salatu i ispeć kumpire. Salata je bila ludilo, ali kumpiri se nisu uspili zapeć pa su nas ispišali da kakvi su nan to kumpiri. Ja san rekla i još se toga držin da su bili bolji od gradela, i od koke i od ćevapa i od bržoli i od srca, mada nisan jela srce, ne volin nikakve iznutrice, sem đigerice dolce garbo.





Muški ka muški su se uspili napit samo šta su malo šetali po prirodi i pekli gradele pa su išli leć, a mi smo prale sude i ćakulale, nismo se ipak vidile od Nove godine. Posli smo još pijuckali i igrali društvene igre. Ja san tila svih zgazit na Risiko, ali nije mi uspilo!!! Muško je pobijedilo! Pih!
Prije spavanjca smo se nas dvi ubacile pod vrući tuš i zaspale ka bebe.
Sutradan smo opet po komodu marendavali i pili kafu pa smo nas troje otišli se vozit kroz šume i šumarke jer nam je padala kiša, a jedno muško je ostalo doma kuvat jerbo je, linčina. Mislija da ćemo se opet šetat ka i jučer...a mi sve gledali iz auta.







Ali zato je obid bija vrhunski spremljen, manistra s gljivama, ostatkon mesa od jučer, panceton, vrhnjen za kuvanje, vinon.... jedino šta se zeznija pa je umisto petrusimula usuja 10-ak malih, suvih crvenih ljutih papričica. Ali meni je pasalo, guštala san.
Još nan je i jedno žensko napravilo lipu čokoladnu tortu tako da smo se totalno uništili...mmmmmmmmmm
Već u 17 smo se uputili svak svome domu. Jedva smo Mili i ja dovozili do kuće (da buden precizna vozija je samo on, a ja san govorila da neću spavat jer da to nije u redu pa san spavala s otvorenin očima). Došli smo doma zgaženi totalno, na kupanjac i u krpe!
Još jedan lipi vikend, guštali smo baš i nadisali se arije i nagledali zelenila.

04.04.2007. u 21:49 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

vrag odnija prišu

mail i msn:
braca_grimm@hotmail.com