internet zarada na fotografijama - microstock

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
pokušaj zarađivanja na vlastitim fotografijama

02.01.2011., nedjelja

Rezultati (prosinac 2010.)

Prosinac je inače lošiji mjesec u microstocku (bar za nas bez sezonskih fotki u portfoliu), ali meni je nekako ispao kao najbolji mjesec do sad. Prošli mjesec je završio opako blizu 200$ (a možda i pređe tu barijeru kad se updatea stockxpert), a ovaj će ju zasigurno proći jer je za sada total 198,86$ - bez partner programa od iStocka, od kojeg očekujem kakvih 15-20$. Ovog mjeseca je jako ugodno iznenadio shutterstock s time što je po prvi put samostalno prešao 100$, i to bez ijednog EL-a! Bio je poprilično aktivan mjesec tamo i još trebam ustanovit zašto mi je išlo tako dobro. iStock je u skladu s očekivanjima, dreamstime i fotolia onako, a iznenađenje je 123rf i pomalo bigstock. Iako, mjesečna zarada na bigstocku je toliko malena da će letit iz sistema čim dođem do iznosa dovoljnog za payout. Za 3 dolara mjesečno mi se ne da čak ni pushat fotke. Imao sam jednu prodaju videa na Pond5, gdje imam neki mizerni portfolio od 9 animacija.





Ukupno gledano, u 2010. godini sam ukupno zaradio 1105,35$ na microstocku. Nadam se da ću taj čitav iznos uspjet zaradit u prvih 6 mjeseci 2011. godine, ali jedno su planovi, a drugo je kako će to sve ispast. Također, osim same zadovoljštine u obliku novca, treba napomenuti kako sam u zadnjih 12 mjeseci naučio stvarno mnogo o fotografiji, rasvjeti (pogotovo rasvjeti), kompoziciji i raznim tehnikama editiranja i da sam sve to naučio uz činjenicu da sam bio plaćen za to, umjesto da sam platio nekome da me uči. U svakom slučaju sve korisne stvari i nadam se da sam u zadnjih 12 mjeseci postao bar 10% bolji fotograf.

Updateat ću brojke nakon što se updatea partner program, tako da zaokružim godinu, ali nisam siguran hoću li nakon toga dalje javno objavljviati svoje statistike. U svakom slučaju, sretna Nova i puno Vam uspjeha želim.
- 20:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.