internet zarada na fotografijama - microstock

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Komentari On/Off

Opis bloga
pokušaj zarađivanja na vlastitim fotografijama

02.11.2010., utorak

Rezultati (listopad 2010)

Proteklog mjeseca sam mislio da je onaj super rezultat bio čista slučajnost kojeg su digli neke prodaje na shutterstocku i fotoliji. Ovaj mjesec nisam imao EL na shutterstocku, što znači 28$ manje za rezultat čitavog mjeseca, ali sam unatoč tome zaradio više nego prošli mjesec. Također, čitavom mjesecu je nedostajao ikakav upload (portfolio sam u prosjeku povećao za 10 fotki, od kojih su većina zapravo bile submittane tijekom pretprošlog mjeseca, tako da prošli mjesec nisam efektivno radio NIŠTA). Da sam imao EL na koje sam (nažalost) toliko navikao, prešao bih optimističnu procjenu od prošlog mjeseca da bih mogao preć 200$. Ovako, zaustavio sam se na 177 (nakon partner program i stockxpert updatea, bit će preko 180, ali mi se ne da updateat za tako male cifre, pa tako ni prošle mjesece nisam updateao).



Gledano agenciju po agenciju, iStock je imao odličan rast, kao i dreamstime. Fotolia je opet iznenadila nekim prodajama. Čak se i bigstock digao s mizernih 0.5$ na 4$ mjesečno. Jedino je 123RF podbacio, ali to je ionako tako mala agencija koja čini mizeran dio profita, da se ne može ni shvaćati kao neka "ozbiljnija" šteta. Inače, ovaj mjesec također planiram biti manje-više inaktivan što se tiče stocka, tako da je ovo u potpunosti ono što ljudi zovu "passive income".



Također, ovaj mjesec mi stižu ostale pošiljke s ebaya. Danas sam pokupio baš zlatni kišobran (109 cm), nedavno su mi došli gelovi za bliceve, a još očekujem polarizacijski filter, neutral density filter, remote shutter, pribor za čišćenje objektiva, još jedan stativ za blic i umbrella holder. Da netko uopće čita ovaj blog, fotkao bih opremu i rekao koju koristim za što i kako, ali ovako nema smisla. Nakon što mi sve to stigne i nakon što zgotovim faks (što bi trebalo bit poprilično uskoro), onda bih se trebao 100% bacit u stock. Žao mi je samo što ću propustit zimsko fotkanje, na tim sezonskim stvarima se da dosta zaradit, al dobro. Još sve to ovisi kad će past prvi snijeg i hoću li uspjet nać modele.
- 19:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.