Građenje kuće

28.08.2011., nedjelja

Godina dana

Prošlo je nešto malo više od godinu dana od kada smo počeli s radovima, točnije 11. kolovoza je zabijena prva lopata sretan. Od praznog komada zemlje do skoro gotove kuće.

Photobucket

Photobucket


U zadnjih mjesec/dva je napravljeno, kompletno gletanje i bojanje u bijelo kako bi se lakše vidjele neravnine koju su ostale nakon žbukanja. Prije useljenja će se još jednom pregletati gdje se uoče neravnine te obojati u boju koju izaberemo. Malo smo gledali boje i ima dosta mogućnosti oko boja od perivih do nekih s uzorkom. Imat ćemo što birati. Majstori gleteri su bili super zadovoljni s time kako su kat napravili žbukeri, sve im je bilo jako ravno i uredni, ali kada su se spustili u prizemlje lagano su poludjeli, sve su morali dva puta gletati, a negdje i tri puta sretan

Glazure su gotove, u prizemlju 10 cm stiropora (5+5), a na katu 5 cm (u jednom sloju). Kod kamina nismo stavili stiropor da ne bi došlo do problema zbog težine kamina, ali sada imamo problem sa sušenjem. Naime, bio je prošli tjedan majstor parketar da izmjeri vlagu u prostoru bušio je na najdebljem dijelu glazuru (15 cm) i rekao je kako nije dovoljno suho te da će doći za mjesec dana. Stoga ideja oko seljenja u rujnu otpada, vjerovatnije do kraja listopada, supruga kaže neka bude do božića pa će biti dobro. Što se tiče parketa tu dosta tražimo, ima dosta različitih klasa i veličina kako u kojoj pilani. U nekoj pilani je 3. klasa (R) sasvim dobro, ima malo godova, ali nema rupa od kukaca i bjelike, a u drugoj je ista klasa puno lošija s po 10% bjelike i dosta rupa od kukaca. Još se nismo odlučili, najvjerovatnije će biti u prizemlju jedna klasa, a na katu druga. Tu su naravno financijski razlozi.

Struja je priključena na kuću i dobio sam svoj novi digitalni sat. Utičnice i prekidače sam uzeo od Legrandovog programa jer sam se tako odlučio odmah od početka. U prizemlju malo skuplji dio, a na katu jeftiniji. Oko struje odnosno utičnica sam imao dosta problema što i kako napraviti, naime utičnice/prekidači se kupuju odvojeno od okvira, ali na skupljem programu mogu se kupiti jednostruki okviri, a na jeftinije toga nema. Stoga sam morao dobro prebrojati utičnice/prekidače da bi za sve bilo dovoljno okvira. Ne moram niti reći da nisam uspio iz prve, u stvari nisam uspio niti iz druge, a niti iz treće headbang što će reći da više se ne smijem pojaviti u trgovini i tražiti zamjenu po četvrti put barem tjedan dana jer je prodavač već poludio od mene. Mislim kako nisam do sada navodio trgovine gdje sam što kupio, ali moram spomenuti firma je Argus i prodavač je nevjerovatno strpljiv i susretljiv sa mnom. I vrlo sam zadovoljan kako je sve do sada obavljeno. Što se tiče struje imamo cca 110 utičnica, u svakoj sobi min. 4 UTP kabela za spajanje pc-ja/telefona, u svakoj sobi najmanje jedan priključak za TV/Radio. Kako na mojoj lokaciji imam B.net ne planiram postavljati satelitsku te nisam niti predvidio postavljanje antene, niti zemaljske niti satelitske. Ostavio sam samo proturnu cijev do mjesta gdje bi trebala biti antena po projektu (i uzemljenje). Još zanimljivih podataka oko struje, zakupio sam 5.75 kW snage jer smatram kako mi je to dovoljno i to monofazne. Najveći potrošač mi je pećnica jer je grijanje i kuhanje na plin. Ostali potrošači su rasvjeta, televizori i računala stoga se nadam kako će ova snaga biti dovoljna. I naravno još jedan razlog je taj što HEP harači na snazi te jedan kW košta 1600 Kn što je jako puno, a potpuno nepotrebno.

Do sada su postavljenje samo pločice na podu kotlovnice kako bi majstori mogli ovaj tjedan doći postaviti grijanje.

A sada malo o problemima i mojoj naivnosti. Uglavnom, kada smo završavali grube radove i stavljali kuću pod krov već je bio prosinac i bojali smo se da ne padne snijeg, a kuća nije pod krovom. Te sam želio što prije završiti radove, a uz to i firma koju sam angažirao nije plaćala radnike te su oni sve sporije radili, tako da su pokrivanje krova obavila samo tri brata koja su vlasnici firme. U tom trenutku nisu nabavili projektirane grede za krov već su stavili 14/14 umjesto 20/18. Što je naravno dovelo do toga da su grede počele pucati i savijati se pod težinom koju ne mogu nositi. Nadzorni je odmah upozorio majstora da te grede pojača, što je napravio na malom krovu, ali nije na velikom, to je rekao da će vrlo brzo napraviti, ne može doći do greda. Nadzorni mi je rekao da mu ne platim sve dok to ne završi, ali me je majstor molio da mu platim da da nešto novaca radnicima, a to će on lako srediti. Platio sam mu i više se nije pojavio niti javljao na mobitel. Morao sam kupiti posebno grede, platiti dovoz i platiti novom majstoru da ih postavi. Kao što se može vidjeti na slici podrožnice nisu niti bile učvršćene jedna za drugu te nisu bile povezane niti za rogove što je dovelo do pucanja roga.


Photobucket



Uglavnom, taj problem je sada riješen, pošpricao sam cijelo krovište sa sredstvom protiv crva tako da se nadam da ih neće biti u drvetu.
- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (3)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)

Opis bloga

Troškovnik (nepotpuni)

Kolege od kojih puno učim