SAY YES

subota, 27.02.2010.

I. grupni bajk

Napokon da smo dočekali i prvi pravi proljetni dan kod nas na kontinentu. Doista dan stvoren za prvu pravu vožnju te od samog jutra nisam puno okljijevao i poslao sam SMS odmah u jutro da vidim jel ima zainteresiranih za bajk trening. Odmah mi se javio Vedran te smo dogovorili termin 14:00. Moram priznat dosta neugodan termin te sam malo nešto pregrizao za ručak da ne budem punog želuca i krenuo pravac Vurota i tamo na pola puta ekipa Sisak svi jednobojni u dresovima Biciklističkog Kluba Ivanić (inače sva ekipa Sisak licencirana je za Ivanić) i njihova brojnost me je doista ugodno iznenadila (5) i ja ukupno (6). Vozilo se po dvoje na uskoj cesti prema Petrinji pa pravac Hrastovica - Jabukovac-Miočinovići i natrag ukupno nekih 60 km ali doista lagano osim par manjih hupsera gdje Miro i Pero nisu mogli a da ne pritisnu pedalu malo jače:)) sva u svemu odličan trening. Što se tiče naših članova za sad sam jedino ja na cesti ostali ili su na odmoru ili u fazi nabavke bicikala stoga predlažem da se što prije počne iskorištavat ovo lijepo vrijeme i pravac van cesta:))





- 21:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.